Sunday's Picture : This used to be my playground




Today is Father's Day and I have chosen this picture to share it with you... I will explain in a while. I have taken this photo 3 days ago when I went to a playground with my kids and we had really great time. I was sitting on the swing holding my baby boy when I saw this view... and I loved it. Why? because it took me only a few seconds to realize how I have grown up and that now I am a mother of two. Unfortunately this post is just full of memories for me. I loved my father and I am sad because we lost him many years ago but at the same time I do consider myself really lucky that I had him in my life for 18years. He was the greatest father for me and my brother and yes, I loved my childhood. Full of good memories! And now that I have also my family my wish is to create a childhood full of great memories and moments for my kids as it was mine. So Happy Father's Day and my wish for you... Do not loose your inner child!
Σήμερα ημέρα γιορτής του πατέρα επέλεξα να μοιραστω μαζι σας τη συγκεκριμενη φωτογραφία...θα εξηγήσω αμέσως γιατί. Τράβηξα αυτή τη φωτογραφία πριν τρεις ημέρες όταν πήγαμε με τα μικρα μου στην παιδική χαρά και περάσαμε υπέροχα. Καθόμουν σε μία κούνια κρατώνατς τον μικρό μου όταν απλά είδα αυτή την εικόνα...και την λάτρεψα. Γιατί; Γιατί χρειάστηκαν μερικά δεπτερόλεπτα να συνειδητοποιησω πόσο έχω μεγαλώσει και ότι τώρα είμαι μάνα δυο παιδιών. Δυστυχώς αυτή η ανάρτηση είναι γεμάτη αναμνησεις για μένα. Αγαπούσα πλύ τον πατέρα μου και στεναχωριέμαι που τον χάσαμε πρίν χρονια αλλά ταυτόχρονα θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που τον είχα στη ζωή μου για 18χρονια. Ήταν ο καλύτερος πατέρας για μένα και τον αδελφό μου και ναι, αγαπώ τα παιδικά μου χρόνια. Γεμάτα καλές αναμνήσεις. Και τώρα που έχω και εγω δημιουργήσει την οικογένεια μου η επιθυμία μου είναι να δημιουργήσω και για τα παιδιά μου υπέροχες αναμνήσεις και στιγμές, όπως είχα και εγω. Οπότε Χαρούμενη Μέρα του Πατέρα και η ευχη μου για εσας... Μην χάσετε ποτέ το παιδί που κρύβετε μέσα σας!


So...what are your thoughts when you see this photo?
Λοιπόν...ποιες είναι οι σκέψεις σας βλέποντας αυτή την εικόνα;


    Happy Sunday!
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin