Ho Ho Ho...Secret Santa where are you????



Τι και αν ειμαστε αντα και βαλε; τι και αν ειμαστε μεσηλικες γυναικες με παιδια, σκυλια, χαλωνες και δουλειες;;;; Εμεις νοιωθουμε ακομα παιδια! και γι αυτο ειπαμε να διασκεδασουμε κιολας. 


Η ιδεά της Τζιας, που μου το ειχε πει η αληθεια ειναι πριν απο ενα χρονο...αλλα μια η τεμπελια μου, μια η εγκυμοσυνη και η τεραστια κοιλια μου, το ανεβαλα συνεχως μεχρι που ηρθε ο φετινος Οκτωβρης και η Τζια ξαναχτυπησε...μεταφορικα ετσι; Αποφασισαμε λοιπον φετος να το οργανωσουμε με φιλες απο αγαπημενα blogs και όχι μονο! 

Το παιχνιδι λοιπον ξεκινησε, οι συμμετοχες συμπληρωθηκαν, τα ζευγαρια προεκυψαν με κληρωση και οι προθεσμιες οριστηκαν. Και τοτε ειναι που ξεκιναει και η αγωνια...θα αρεσει το δωρο μου; θα παρω εγω δωρο; τι θα μου φερει η αγιοβασιλιτσα μου; ξερετε...κατι σα να περιμενουμε τον Αγιο Βασιλη αλλα χωρις να του εχουμε μπισκοτα και γαλα...χμμμ...οκ...το σημειωνω για του χρονου...μπισκοτα και γαλα για την αγιοβασιλιτσα μου!

21 blogs, 22 κοπελες πηραν συμμετοχη και όλες τους καταπληκτικες! οχι μονο γιατι τηρησαν κατα γραμμα και τους ορους και τις προθεσμιες, αλλα και γιατι οι δημιουργιες τους ειναι εκπληκτικες! Ηδη εχουν ξεκινησει οι πρωτες αναρτησεις και καθε φορα νοιωθω όλο και πιο περιεργη για το τι δωρο προσφερθηκε...σα να ηταν δικο μου ενα πραγμα! Και το λάτρεψα αυτο το παιχνιδι και τα κοριτσια όλα τους! Γι αυτο κουκλες ετοιμαστειτε...ερχεται και κρυφο κουνελι ή αυγο ή αρνι...οκ...κατι θα βρουμε! και του χρονου πάλι θα βαλουμε τα ασπροκοκκινα και θα γινουμε παλι κρυφες αγιοβασιλιτσες!!!! χο χο χο!!!!

Και για να δουμε ποιες πηραν για πρωτη φορα μερος....

Βάσω απο το i-messy
Δήμητρα απο το DimitrArt
Μαργαριτα και Νικη απο το MommyWiki
Χριστινα από το Fauxbilicious
Μαρια από το Swanocean
Ελενη από το Αχ Κουνελακι!
Κατερινα από το Κυριακη στο Σπιτι
Χρυσαυγη από το Food for Thought
Ιωαννα από το Find a Way by JWP
Χριστινα από το Χρωμα
Αλεξανδρα από το Alexandras Craft and Werk
Αριαδνη από το Ariadne from Greece
Αλεκα από το AlekaCraftaholic
Χριστινα από το Art Decoration and Crafting
Θαλεια από το Ζωγραφοτεχνηματα
Δημητρα από το Decor Asylum
Μαρω αό το Akamatra
Σοφια από το Paraligo
Χριστινα από το Chrisoscreations

και φυσικά η Τζια και εγω!

Αν εχετε την περιεργεια και εσεις να δειτε τι σκαρωσαν τα κοριτσια, απλα πατηστε εδω!!!!!

Α!!! και για να μην το ξεχασω...το επομενο παιχνιδι ελπίχω να εχει και περισσοτερες συμμετοχες...θα δουμε!

Κουκλες, σας ευχαριστουμε πολυ! Ήταν τελεια!!!! 


Καλες γιορτες!!!!
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin