Sunset in Athens Olympic Stadium!


Saturday evening and the weather is so great! Hot , but not that hot! Just the perfect temperature to go out for a walk! One of our places to be, is always the Olympic Stadium in Athens, in Marousi. The perfect place to walk, to run, to play, to  ride a bicycle... too many things to do! This time, we decided to have there the first photography leson to my daughter, with my compact photo camera! 

Σάββατο απόγευμα και ο καιρός είναι απλά υπέροχος! Ζεστός αλλά όχι καυτός! Απλά υπέροχος με καταπληκτική θερμοκρασία για να βγούμε για βολτούλα! Ένα από τα αγαπημένα μέρη για περπάτημα είναι το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο στο Μαρούσι. Το κατάλληλο μέρος για να περπατήσεις, να τρέξεις, να παίξεις, να κάνεις ποδήλατο και τόσα πολλά ακόμα!  Αυτή τη φορά όμως αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα για το πρώτο μάθημα φωτογραφίας της πριγκίπισσάς μου!


I love photoshooting since I was a child. My father was also having the same passion with me and he always were trying to walk together and do excursions in order to photoshoot the nature. My first "professional" camera, was the A1 from cannon and I was so much in love with it...and then the films were dissapeared and the digital cameras was in fashion! I have changed a few of them, I have to admit, not because I wanted always something better, but also because of small accidents. But I always remain faithful to Cannon cameras! A big love I have to say. So, being a phtography lover and a blogger at the same time, I never go anywhere without my camera... and my daughter realized this and now she wants to be like me! No, I do not think that I am a great photographer, but this is something that I love and I am trying to learn more everytime. 

Από παιδί ακόμα είχα πάθος με τη φωτογραφία. Ο πατέρας μου, επίσης λάτρης της, με παρακινούσε για βόλτες και μικρές εξορμήσεις για να φωτογραφίσουμε τη Φύση. Η πρώτη μου "επαγγελματικού τύπου" φωτογραφική μηχανή ήταν η Α1 της Cannon και μόνο που δεν κοιμόμουν μαζί της...και μετά εξαφανίστηκαν τα φιλμ και έγιναν της μόδας οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές! Έχω αλλάξει μερικές στο παρελθόν, όχι κατ' ανάγκη για να πάρω κάτι καλύτερο, αλλά και λόγω μικρών ατυχημάτων. Αλλά ένα πράγμα μένει σταθερό, πάντα απολάμβανα τις μηχανές της Cannon. Μεγάλη αγάπη λέμε. Οπότε το να είμαι λάτρης της φωτογραφίας και blogger ταυτόχρονα, σημαίνει πολύ απλά ότι δεν πάω πουθενά χωρίς την καμερά μου... οπότε η μικρή είχε τα κατάλληλα ερεθίσματα, οπότε ήθελε να μου μοιάσει! Όχι, δε με θεωρώ καλή φωτογράφο, αλλά το κάνω με αγάπη και ακόμα μαθαίνω!


It is always great to do activities with the kids and this time this was like a present for my daughter... my compact camera is now (almost) hers and she was thrilled about this! When we arrived in Olympic stadium, it was late at the afternoon, so her first lesson was a little bit difficult... photoshooting in the sunset! But again, this was a great opportunity to spend time together, to do something that we both like and to enjoy it of course...and  this was also a great chance for me to take some pictures of the stadium! 

Είναι πάντα υπέροχο να κάνεις πράγματα με τα παιδιά και αυτή τη φορά είχα ένα μικρό δωράκι στην πριγκίπισσά μου... την αυτόματη φωτογραφική μου μηχανή που πλέον σχεδόν θεωρείται δική της. Φανταστείτε τον ενθουσιασμό της! Όταν φτάσαμε στο Ολυμπιακό Στάδιο ήταν πλέον αργά το απόγευμα οπότε ο ήλιος είχε αρχίσει ήδη να δύει, άρα το πρώτο τη μάθημα ήταν ολίγον τι δύσκολο. Αλλά και πάλι, ήταν η τέλεια ευκαιρία να περάσουμε χρόνο μαζί, να κάνουμε κάτι μαζί και να το απολαύσουμε φυσικά... και φυσικά ήταν η τέλεια ευκαιρία να τραβήξω και εγώ φωτογραφίες!


I consider myself lucky, since I was here in 2004 and I was in this stadium watching the Olympic Games 3 times! A great period for the stadium...to many people around, music, people dancing and celebrating for their team or their favorite athlete, aromas from the street food and so many lights! It was like a huge party with people that I have never seen in my life before! Just perfect!

Με θεωρώ τυχερή γιατί το 2004 ήμουν και εγώ στους Ολυμπιακούς αγώνες, ως θεατής φυσικά και μάλιστα για 3 μέρες! Μία υπέροχη περίοδος για τον χώρο αυτό... γεμάτο κόσμο, μουσική, οι άνθρωποι να χορεύουν και να πανηγυρίζουν για την ομάδα τους ή τον αγαπημένο τους αθλητή, με μυρωδιές από το φαγητό στις καντίνες και με τόσα πολλά φώτα! Σα να ήταν ένα τεράστιο πάρτι με ανθρώπους που ποτέ δεν είχα ξαναδεί στη ζωή μου!


And now, 13 years after and the stadium is once more a great place to visit. Again it remains crowded and with so many kids playing around...but there is a small sadness from my side every time I am here... anyway.... 

Και τώρα 13 χρόνια μετά και το στάδιο παραμένει ακόμα ένα υπέροχο μέρος για να επισκεφτείς. Και πάλι έχει πολύ κόσμο και πολλά παιδιά που παίζουν ανέμελα... αλλά πάντα υπάρχει και μία μικρή μελαγχολία από πλευράς μου, αφού σε πολλά σημεία ο χώρος είναι εντελώς παραμελημένος και εγκατειλημμένος!



And then the sun goes to sleep and the night is here...and the photoshooting is even more difficult without a tripod! But we are satisfied, my princess really enjoyed it and we already planned to be back a morning to repeat the lesson! After all, now I have a young friend to accompany me in these photoshooting walks!!!

Και τότε ο ήλιος κρύφτηκε για τα καλά και ήρθε μία υπέροχη νύχτα... οπότε η φωτογράφιση χωρίς τρίποδο ήταν πάρα πολλή δύσκολη! Το ευχαριστηθήκαμε όμως και το απολαύσαμε και ήδη σχεδιάζουμε να ξαναέρθουμε ένα πρωί για να εξασκηθούμε και πάλι! Άλλωστε, τώρα έχω και μία μικρή φιλενάδα να με συνοδεύει!



mats mouts
post signature

18 comments :

  1. Καταπληκτικές φωτογραφίες! Έδωσα κι εγώ στον μικρό μου την παλιά μου φωτογραφική μηχανή και μπορεί να ασχολείται με τις ώρες. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι πως μέσα από τις φωτογραφίες των παιδιών βλέπεις τον τρόπο που το παιδικό βλέμμα κοιτάζει τον κόσμο. Αυτό με συγκλονίζει! Υπάρχει μια οπτική που εσύ ως ενηλικας δεν την έχεις.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ακριβως!!! Η μικρή τράβηξε πράγματα που εγώ απλα τα προσπέρασα! εχει πλάκα και μεγάλο ενδιαφέρον να δεις τη δική τους οπτική γωνια!

      Delete
  2. Τι ωραία που είναι στο Ολυμπιακό Στάδιο, Ζήνα μου. Χαίρομαι για την όμορφη ανάρτησή σου. Νιώθω κι εγώ τυχερή που είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω από κοντά τους ολυμπιακούς αγώνες. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ήσουν και εσυ εκει;;;; χαχαχααχα δε σε ειχα δει βρε παιδι μου!!!!
      χιλια ευχαριστω κουκλα!

      Delete
  3. Τι ωραία ιδέα! Και τα δικά μου λατρεύουν τη φωτογραφία. Ο μεγάλος το καλοκαίρι φωτογράφισε πολύ και μου έκανε εντύπωση πως φωτογράφιζε ανθρώπους! Τοπία καθόλου! Να έχετε πάντα τόσο όμορφες στιγμές με την κορούλα σου Ζηνάκι 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. και εσενα πρόσωπα κυνηγούσε;;; μοιαζει με τη δικιά μου τελικα!
      χιλια ευχαριστω Ελένη!

      Delete
  4. Να γνωρίσουμες στη μικρή σου το δικό μας φωτογράφο ετών 7!!
    Λοιπόν Ζην.... μία από τις ελάχιστες πραγματικά καλές αγορές μου ήταν και η φωτογραφική μηχανή (Olympus) τότε που είχα την οικονομική δυνατότητα για τέτοιες αγορές!!!
    Οι φωτογραφίες σας εκπληκτικές να ξέρεις!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελένη, να μαζευτουμε να βγαλουν καμια φωτογραφία τα παιδια!!! χαχαχα
      Olympus δεν εχω δοκιμάσει ποτε...μη μου βαζεις ιδεες λεμε!

      Delete
  5. Τι ωραία δραστηριότητα να μοιραστείτε μαμά και κόρη! Οι φωτογραφίες σας ειναι υπέροχες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Σωτηρία! φιλακια πολλά

      Delete
  6. Τι όμορφο που το κάνετε παρέα!!!Πάντα έτσι αγαπημένες! Οι φωτογραφίες πανέμορφες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ω!!! Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!

      Delete
  7. Καταπληκτικές φωτογραφίες ιδιαίτερα αυτές με τους αντικατοπτρισμούς.AriadnefromGreece!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Αριάδνη!

      Delete
  8. Οι δύο τελευταίες φωτογραφίες είναι καταπληκτικές!!!! Και εμένα μου άρεσε να φωτογραφίζω και να τραβάω βίντεο αλλά απο την στιγμή που άνοιξα το Blog θέλω να φωτογραφίζω πράγματα που παλιότερα δεν έδινα τόση σημασία και συνήθως είναι απλές στιγμές! Τα περισσότερα παιδιά για ένα περίεργο λόγο δεν τραβάνε πρόσωπα αλλά τοπία, τη θάλασσα, πέτρες.. Μήπως βλέπουν κάτι που εμάς με ξεφεύγει?? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. νομιζω ότι ο καθένας με τη φωτογραφική του μηχανή βγάζει άλλον εαυτό... αλλοι τοπία, άλλοι πρόσωπα, αλλοι με ΑΜ...εχει ενδιαφέρον να δεις το ίδιο σκηνικό τραβηγμένο από διαφορετικά άτομα! Σε ευχαριστω Ελεανα!

      Delete
  9. Λάτρεψα τις φωτογραφίες σου! Νομίζω ότι μου έδωσες τέλεια ιδέα να πείσω τον husband να με πάει κ μένα εκεί για φωτογραφικά μαθήματα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αντε...αντε...για κουνηθείτε λέμε!

      Delete

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin