Ο παππούς μου έχει φίλο έναν γίγαντα και μία κατασκευή!


Για κάποιον ανεξήγητο κάθε βιβλίο που έχει έναν γίγαντα μέσα, αυτομάτως γίνεται από τα αγαπημένα μας. Πάντα το είχα αυτό και τώρα το υιοθετούν και τα μικρά μου. Μη με ρωτήσετε γιατί, δεν ξέρω. Ίσως γιατί πάντα θεωρούσα τους γίγαντες ως μυθικά πλάσματα που όμως τελικά υπάρχουν ανάμεσα μας και πάντα είναι αγαθοί και πολύ ευγενικοί! Όταν λοιπόν καταλάβαμε ότι και ο Παππούς μας έχει ένα γίγαντα, ενθουσιαστήκαμε! Δε μιλάω για τον κανονικό μας παππού, αλλά γι αυτόν που δημιούργησε ο David Litchfield σε ένα ακόμα βιβλίο που τολμώ να πω ότι το λατρέψαμε!



Ήταν που λέτε ένας γίγαντας τόσο ντροπαλός που κρυβόταν πάντα. Ο μόνος του φίλος ήταν ο παππούς. Καλοσυνάτος και πάντα γεμάτος με αγάπη, βοηθούσε όσο περισσότερο μπορούσε και χωρίς να περιμένει καν ένα ευχαριστώ! Έφτασε όμως η στιγμή να τον γνωρίσει και ο μικρός Νικόλας, που δεν πίστευε ότι ο παππούς του έλεγε την αλήθεια. Το τέλος, απλά εκπληκτικό και άκρως συγκινητικό! Ένα παραμύθι, που δεν είναι και τόσο παραμύθι, αφού κρύβει πολλές αλήθειες! Γιατί όλοι οι άνθρωποι δεν είναι όμοιοι, αλλά μέσα από τη διαφορετικότητα τους μπορούν να είναι και υπέροχοι! Και όταν δεν υπάρχουν φραγμοί, τότε μπορούν να γίνουν και φίλοι! 


Μία υπέροχη ιστορία, με μία εκπληκτική εικονογράφηση! Ένα βιβλίο από τις Εκδόσεις Μικρή Σελήνη, που δεν πρέπει να λείπει από τη βιβλιοθήκη μας! Άλλωστε, όλα τα βιβλία τους τα έχουμε λατρέψει εξίσου! Και μας έχουν ταξιδέψει, μας έχουν δώσει τροφή για συζήτηση και φυσικά για κατασκευές!


Χρώματα και χαρτιά και έτοιμοι για δράση, για να ζωγραφίσουμε το δικό μας διαφορετικό! Αλλά αυτή τη φορά είπαμε να παίξουμε λίγο περισσότερο! Λαχανόπαιδα αλλά χωρίς λαχανικά! Κοινώς λαχανικά για σφραγίδες και μετά τα υπόλοιπα τα συμπληρώσαμε με τη δική μας φαντασία!



Πατάτα για τον γίγαντα, κολοκυθάκια και καρότα για τα παιδιά! Τα βουτήξαμε σε χρώμα και μετά τα μεταφέραμε στο χαρτί! Και αφού φτιάξαμε τα σώματά τους, τα στολίσαμε κιόλας!




Μπλε , κόκκινο, πράσινο, μαύρο και πολλά ακόμα χρώματα στο δικό μας φανταστικό κόσμο! και εκεί ο γίγαντας είναι ήδη φίλος με όλα τα παιδιά και όχι μόνο! Και ετοιμάζονται για παιχνίδι!!!!!


Με ένα τεράστιο χαιρετισμό από το γίγαντα μας, σας αφήνουμε εδώ!!!! καλή ανάγνωση, καλή απόλαυση και καλές δημιουργίες! Αν θέλετε πολλές περισσότερες ιδέες, η Μικρή Σελήνη μας έχει πολλές ακόμα προτάσεις εδώ! Είμαι σίγουρη ότι θα σας ξετρελάνουν!



ματς μουτς

post signature

4 comments :

  1. Πολυ όμορφο βιβλίο Ζήνα μου!
    Οτι πρέπει για το μωρό μας στην Ολλανδία!
    Λατρεύει τα παραμύθια!
    Τα ζουζούνια σου σούπερ καλλιτέχνες χα χαα!!
    Καλο βραδυ!Φιλια!

    ReplyDelete
  2. το διασκεδασατε είμαι σίγουρη!
    φαινεται καταπληκτικο βιβλιο

    ReplyDelete
  3. Ζήνα μου, αγαπώ τα βιβλία για τη διαφορετικότητα. Και έχω εμπιστοσύνη στις επιλογές σου. Θα το έχω στα υπόψη μου. Πολλά φιλιά, φίλη μου. Εκπληκτική η λαχανικο-ζωγραφική!

    ReplyDelete
  4. Αγαπάμε βιβλία και ζωγραφική! Φαίνεται πολύ ωραίο κι ενδιαφέρον! Και ζωγραφική με λαχανικά? Σίγουρα θα ξετρελαθούν τα δικά μου!

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin