Preparations started....

 Are you ready for Christmas???? I just finally started the preparations and I have to admit that I really enjoy my new purchases and my new creations!

Είστε έτοιμες για τα Χριστούγεννα; Επιτέλους ξεκίνησα και επίσημα με τις προετοιμασίες και πρέπει να παραδεχτω ότι λατρευω τις τελευταιες μου αγορες και τις δημιουργιες μου!






My new paper patchier with the tiny Christmas tree is something that I will definitely use the next days, not only for my jewelry packaging but because I want my mini thank you cards to have something from Christmas and of course not to forget to use them in my Christmas wishing cards.

Ο νεος μου διακορευτης για τα χαρτια με το σχεδιο δεντρακι είναι κάτι που σιγουρα θα χρησιμοποιήσω όχι μονο για να πακετάρω τα δωράκια μου αλλά και τις μινι ευχαριστήριες καρτούλες μου και φυσικά για τις Χριστουγεννιάτικες ευχετηριες κάρτες.




 I have already added a few Christmas details in m home and since I adore Rudolf, why not to use it for everything? even for my new tiny succulent plant????

Και φυσικα εχουν ήδη μπει οι πρώτες χριστουγεννιάτικες λεπτομέρειες στη διακόσμηση του σπιτιου και μια και λατρευω τον Ρουντολφ, γιατί να μην το χρησιμοποιήσω παντού; ακόμα και για να στολίσω το μικροσκοπικό νεο μου παχύφυτο;;;;;




A cup of coffee, hot and decaf please, with the proper dressing of course, new materials for my jewels and many free hours at last to spend them for crafting! I love this time of period!!!!

Ένα καφεδάκι, ζεστο και ντεκαφεινε παρακαλώ, ντυμένο κατάλληλα φυσικά, νέα υλικα για τα κοσμηματα μου και αρκετες ελευθερες ώρες για να ξοδέψω επιτέλους στις δημιουργίες μου! Λατρευω αυτή την περίοδο!!!!


1. Candles 2.Mini Christmas Trees 3.Lighting Garland 4.Gift ideas

I have managed to do a few things so far...from candles to mini trees, but I want to do more. And I have a few ideas left!


Έχω καταφέρει να κανω κάποια πράγματα ως τωρα...από κεριά μέχρι μικρα δεντράκια, αλλά έχω και μερικα ακομα. Κάποιες ακόμα ιδεες με περιτριγυρίζουν! 



So stay in touch with EfZin for more Christmas aroma!!!!!

Οπότε μείνετε μαζι με το ΕυΖην για περισσότερο αρωμα Χριστουγεννων!!!!



post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin