Newbies!!!!!!


Who doesn't love gifts? and if they are pure handmade from favorite friends, I adore them! The past couple of weeks I received many and I want to show them to you! My friend Loula from Loulalalou created for me adorable star coasters in three adorable colors and one of my favorite bracelets in dark mustard yellow and Bordeaux! 

Ποιος δεν αγαπαει τα δωρα; και ειδικα αν αυτα ειναι χειροποιητα απο αγαπημενους φιλους, τα λατρευω! Τις προηγουμενες δυο εβδομαδες ελαβα πολλα λατρεμενα δωρακια και θελω να τα μοιραστω μαζι σας! Η φιλη μου Λουλα από το Loulalalou δημιουργησε αστερατα σουπλα σε τρια υπεροχα χρωματα και ένα από τα αγαπημένα μου βραχιολια σε σκουρο μουσταρδι και μπορντω χρωμα!



And then my great friend Akamatra just surprised me...a personalized cup cozy for me and two gorgeous owl crochet caps for my kids! Aren't they amazing????

Και μετα η αγαπημενη μου φιλη Ακαματρα με εξεπληξε με ενα υπεροχο "μπλουζακι" για τη φλυτζανα μου με το ονομα μου και δυο ανεπαναληπτα σκουφακια κουκουβαγιες για τα ζουζουνια μου! Δεν ειναι τελεια;;;;


When I got this present I have to admit that I  almost cried! A small ship from a great friend for the new journey of my life, with two kids! Thank you Vasso!

Όταν έλαβα το δωρο αυτό  πρεπει να παραδεχτω ότι λιγο έληψε να κλαψω! Ένα μικρο καραβι από μια αγαπημενη φιλη, για το νεο ταξιδι της ζωης μου με τα δυο παιδια μου! Σε ευχαριστω πολυ Βασουλα!



Last week it was my birthday! yeap...37 already! hmm...27 I mean! hahahaha So a small gift for myself is necessary...cinnamon and vanilla in a really smoothly body lotion

Την προηγουμενη εβδομαδα ήταν τα γεννεθλια μου! Ω ναι...37 κιολας!επ...27 εννοουσα! χαχαχαχα οποτε ένα μικρο δωρο για τον εαυτο μου ήταν κατι απαραιτητο...κανελα και βανιλια σε μια πάρα πολύ απαλή κρεμα σωματος



and a statement necklace from OASAP!

και ένα επιβλητικο κολιε από το OASAP!



 New materials for my jewelry...with colors! I do not know why, but lately I need colors in my outfits (maybe I got tired from Winter) and that's why I got new materials in neon bright colors and with beautiful small tassels. Hopefully I will show my new creations shortly!

Νεα υλικά κια για τα κοσμηματακια μου...με χρωμα! Δε ξερω πως να το εξηγησω, αλλα τελευταια θελω πολυ χρωμα στο ντυσιμο μου (ίσως να κουραστηκα κιολας από τον Χειμωνα) και γι αυτο και τα υλικα ειναι σε εντονα και φωσφοριζε χρωματα με μικρες φουντιτσες. Ευελπιστω ότι θα σας δειξω συντομα τι θα φτιαξω.


 But for now, I have red and black felt dangle earrings to show you

Αλλά για τωρα θα σας δειξω κρεμαστα σκουλαρικια σε κοκκινο και μαυρο


and Pink Coral beaded necklace with a cute tiny flower charm in sterling silver

και ενα κολιε με μικρο ροζ κοραλλι με ενα μικροσκοπικο ασημενιο κρεμαστο λουλουδι


and one of my latest bracelets with tiny beads in ivory shade from mother of pearl and a vermeil tiny cross!

και ένα από τα τελευταια βραχιολακια με μικροσκοπικες χαντρουλες από φιλντισι και ένα χρυσο σταυρουλακι!


So...what was new for you the past week????

Τι ήταν νεο για εσας την προγουμενη εβδομαδα;;;


mats mouts

post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin