Newbies!!!!


The past week was a week full of mess! Yes...I am back in office and my program is really...what can I say...actually there is no program at all! But I do not want to complain, I will fix it and hopefully I will manage to do everything on schedule! I am in love with Wooden Letter for the Wall decor, so I purchased two of them for the kids of my best friend. Nath from AnkaSupplyCo was really nice to craft them exactly as I wanted and the letters are simple gorgeous!

Η περασμένη εβδομαδα ήταν μια βδομάδα χάους! Ω ναι...γυρισα στο γραφείο και το ρπόγραμμα μου ειναι...πως να το πω.. βασικα δεν υπάρχει πρόγραμμα!!! Αλλά προσπαθω να μην παραπονιεμαι, θα το φτιάξω και ευελπιστω ότι στο τέλος της ημερας α τα εχω προλάβει όλα! Έχω επίσης ερωτευθει τα ξυλικα γραμμα στη διακόσμηση γι αυτό και αγόρασα δύο από αυτα για τα παιδάκια της κολλητης μου. Η Nath από το AnkaSupplyCo ήταν πολή εξυπηρετικη και μου εφτιαξε τα γραμματα ακριβως όπως τα ειχα φανταστει, ειναι απλά υπέροχα!



I was lucky once more and this time I won a giveaway with beauty products from Oriflame, organized by Christina! The products are amazing! Soon I will have a product review to represent them to you. Thank you Christina!

Ήμουν πολλή τυχερη για αλλη μια φορα και αυτη τη φορά κέρδισα σε ένα διαγωνισμό προιοντα ομορφιάς από την Oriflame, που διοργάνωσε η Χριστινα! Τα προιοντα είναι καταπληκτικα! Σύντομα θα σας έχω και τη σχετική παρουσιαση. Σε ευχαριστω Χριστινακι!



And my new jewels...more colors for the evil eyes beads and tassels for the Neon Arm Candy Bracelets...just make your choice and create a unique jewel just for you!

Και τα νεα μου κοσμηματακια...περισσότερα χρώματα στις φουντιτσες και στα ματακια για τα ελαστικα βραχιολακια μου...απλά επιλέξτε το αγαπημένο σας χρωμα και δημιουργείστε ένα κόσμημα μόνο για εσας!


I love colors...I have already told you that! And since I adore blue, what about a Gold Plated dainty bracelet with turquoise beads? Isn't it like a sunny sky?

Λατρευω τα χρωματα...σας το εχω πει ήδη αυτο! Και μια και λατρευω το μπλε, τι θα λέγατε για ένα επίχρυσο λεπτεπίλεπτο βραχιολάκι με χάντρες από χαολίτη; Δε μοιάζει με ένα ηλιολουστο ουρανο;


My latest buttons jewels...polka dots in many colors combinations and sizes. Earrings and rings! Something vintage, something shabby chic, something modern...great for every taste!

Τα τελευταια μου κουμπάκια... πουα σε πολλούς χρωματικούς συνδυασμούς και μεγέθη. Σκουλαρικια και δαχτυλιδια! Κάτι από το παρελθόν, κάτι με αρωμα shabby chic, κάτι από μοντερνο...απλά υπέροχα για κάθε γούστο!





So...have you added color in your outfit lately?


mats mouts
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin