Newbies!!!!


I am sleepless...and no I wasn't out for a drink or for cinema or whatever. My prince got up at 4 o'clock in the morning and he was having fun! laughing and singing!!! But guess, this was not funny for me at all! Anyway, I have a few beautiful items to share with you this week and all of them full of color! Spring is here!!! Yea!!! no rain today!!!

Είμαι εντελώς άυπνη...και όχι δεν ήμουν έξω για ποτό ή σινεμα ή οτιδήποτε μπορειτε να φανταστειτε. Ο πρίγκιπάς μου αποφάσισε να ξυπνησει στις 4 το πρωι και να κανει πλάκα! Γελούσε και τραγουδούσε!!!! Αλλά μεντεψτε, για μένα δεν ήταν και τόσο διασκεδαστικο!!! Τελος πάντων, έχω νέα πραγματακια να μοιραστώ μαζι σας και όλα τους γεμάτα χρώμα! Η Άνοιξη ήρθε επιτέλους!!! Και δεν έχει βροχη σήμερα!!!


I adore funky jewels especially this season...make me to feel like a girl again and of course they remind me that Spring and Sun is here, so to add more color in my wardrobe and remove the grey and black and dark colors! That's why I love my new pendant  Petite Utile!!! Isn't it really unique? 

Λατρεύω τα funky κοσμηματα ειδικά γι αυτή την περίοδο... με κάνουν να νοιωθω κοριτσάκι πάλι και φυσικά που υπενθυμίζουν ότι η Άνοιξη και ο ήλιος είναι εδώ, οπότε και να προσθέσω περισσότερο χρώμα στην γκανταρόμπα μου και να αποχωριστω τα γκρι και τα μαυρα και γενικα τα σκουρα χρωματα. Γι αυτό και λατρεύω το καινούριο μου κολιε από το Petite Utile!!! Δεν είναι μοναδικο;;;



Now imagine that you wake up and the postman notifies you for a secret package...actually it's not a secret but an unexpected package. You receive it, you open it and you discover three amazing wooden spangles from Domino! I adore them!!!! And I already use them in my decor and not only...they are the greatest company for my coffee. And who made them??? My beloved Aleka!!! Thank you Aleka and I am sorry for this bad picture...I will try to repeat the photo shoot.

Τώρα φανταστείτε να ξυπνάτε και ο ταχυδρόμος να σας ενημερώνει για ένα κρυφο πακετο...βασικα ένα πακέτο που δεν περιμένατε. Το λαμβάνετε, το ανοίγετε και ανκαλύπτετε τρία καταπληκτικά ξύλινα πούλια του Ντομινο! Τα λατρεύω!!! Και φυσικά τα χρησιμοποιώ ήδη στη διακόσμηση μου αφού κάνουν καταπληκτική παρέα με τον καφε μου. Και ποιος ο δημιουργός;;;; Η αγαπημένη μου Αλέκα!!! Αλεκακι χίλια ευχαριστω και χιλια συγγνωμη για την ασχημη φωτογραφία... θα προσπαθήσω να τα φωτογραφίσω εκ νέου. 



Another beautiful surprise...my first Beauty Test Box, with amazing cosmetics in beautiful colors! I will try them and of course I will share my thoughts about them with you...soon I hope!

Άλλη μία όμορφη εκπληξούλα...το πρώτο μου Beauty Test πακετάκι, με καταπληκτικά καλλυντικα σε υπέροχα χρώματα! Θα τα δοκιμάσω φυσικά και θα μοιραστώ μαζι σας τις εντυπώσεις μου... ευελπιστω σύντομα!


I like scrapbooking lately a lot. And when I see beautiful paper puncher or washi tapes...I purchase them asap! What do you think? Tiny punchers perfect for Wishing cards for baby princesses and of course washi tapes in pastel colors with Spring theme!

Τελευταια έχω ξετρελαθεί με το scrap booking. Και όποτε βρίσκω διακορευτες με σχεδια και αυτοκόλλητες ταινιες ...τα αγοράζω αμέσως! Τι λέτε; Μικροσκοπικοί διακορευτές με σεδιάκια τέλεια για ευχετήριες κάρτες για μικρες πρισγίπισσες και αυτοκόλλητες ταινίες σε απαλά χρώματα με Ανοιξιάτικο θέμα!


The past two weeks I have re-discovered sewing...but this time I do experiments with wooden hoops and amazing fabrics, mostly in pink colors. I think that my first experiment went good... it was a gift for a baby girl. What do you think???

Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ανακάλυψα εκ νέου το κέντημα...αλλά αυτή τη φορά με τη χρήση τελάρου και με καταπληκτικά υφάσματα, κυρίως σε ροζ αποχρώσεις. Νομίζω ότι το πρώτο μου πείραμα πήγε καλά... ήταν δωράκι για μία μικρη δεσποινίδα. Πώς σας φαίνεται;;;


So what is new for you this week???

Λοιπόν, τι νέο έχετε εσεις αυτη τη βδομαδα;


Have a great new week!!!! 


mats mouts
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin