Essence Longlasting Lipstick - NUDE 03 Came Naturally


I have to say that lately...perhaps due to the incoming spring, I begun to pay more attention to myself. I am tired of being indoors due to the winter and since I am back to work, I found that to be a good chance to renew and organize my cosmetics, the products I use on me and everything that have to do with my Ego! In general, I don't spend much on cosmetics ( my friends know this) so I want a few and good things. I want to have what I consider to be good, meaning to be able to use my cosmetics without fear!

Πρέπει να το ομολογησω...τελευταια λογω ισως και της αναμονης της Ανοιξης, αρχισα να ασχολουμαι περισσοτερο με τον εαυτο μου. Κουραστηκα την κλεισουρα του Χειμωνα και μια και γυρισα και στη δουλεια είναι μια καλη ευκαιρια να αναναιωσω και οργανωσω τα καλλυντικα μου, τα προιοντα περιποιησης μου και γενικα οτι αφορα το Εγω μου! Δεν ειμαι γενικα ανθρωπος που ξοδευω πολλα σε καλλυντικα (οι φιλες μου το ξερουν ηδη ) οποτε θελω λιγα και καλα να εχω, αυτο που εγω θεωρω καλο...δηλ να τα χρησιμοποιω χωρις φοβο και πάθος!




The renew begins with a lipstic! I saw the new line by  Essense  and I fell in love! I adore their colors and all that was left was a test! So, I tested them! Number 03 Nude has a color like mocha or deep rusty pink or cold berry or whatever you decide. This is one of my favorite colors!

Πως ξεκινησε η αναναιωση; μα με κραγιον φυσικα! Ειδα τη νεα σειρα της Essense και απλά την ερωτευτηκα! Λατρεψα τα χρωματα οποτε το μονο που ελειπε ήταν να τα δοκιμασω κιολας. Ε λοιπόν το δοκιμασα...το NUDE 03 αυτό στην απαλή απόχρωση της μοκας να πω...του σκουρου σταχτι ροζ να πω...ψυχρο μουρο να το πω......δε θα πω...οτι αποφασισετε εσεις. Απλα το χρωμα αυτο ειναι πλεον ενα απο τα λατρεμενα μου. 


This is my first cosmetics review and I want to share with you the things I liked and the things I didn't like about it. After all I am just a woman!

What I loved:
- I said it already. The color! It's unbelievable, suits me very well with my tone of scin and it's perfect for both day and night. It's natural but it's not unseen, since either you put on one layer or more, it's magnificent all the same!

-It makes my lips soft. Oh yes, my lips are always dry, especially in the winter time. I am inseparable from my liposan. I've always needed to use it as a base before a lipstick or lip gloss but to my surprise I didn't need to with Nude! Just put it on your lips and watch them become soft and very pleasant feeling. Lips made for kissing!

- It does not need a lip liner. It's perfect on its own. I've already told you I don't go overboard with cosmetics and the fact that I don't need a lip liner is priceless!

- It's price.. with less than 3 you get a wonderful lipstick. What else would you ask for?


Είναι η πρώτη μου παρουσιαση καλλυντικου, οποτε απλα θα μοιραστω μαζι σας αυτα που πραγματικα μου αρεσαν και αυτα που δεν με ξετρελαναν...απλη γυναικα ειμαι ειπαμε! 

Τι λατρεψα:
- Οκ..το ειπα ηδη..το χρωμα αυτο ειναι απλα ανεπαναληπτο, στους τονους μου και καταπληκτικο ειτε το φορας το πρωι είτε σε μια εξοδο το βραδυ. Εχει μια φυσικοτητα χωρις ομως να μενει απαρατηρητο, αφου ειτε το περασεις μια φορα ειτε περισσοτερες, ειναι το ιδιο υπεροχο!

-  Κανει τα χειλη απαλα! Ω ναι...εχω μονιμως ξεραμενα χειλη και ειδικα το Χειμωνα! Εγω και τα βουτυροκακαο ειμαστε κολλητοι και αχωριστοι. Παντα χρειαζομουν να το χρησιμοποιησω πριν απο καποιο κραγιον ή lipgloss, αλλά προς μεγαλη μου εκπληξη αυτο δε χρειαζεται με το Nude! Απλα το απλωνετε στα χειλια και τα χειλη σας γινονται υπεροχα μαλακα και πολυ ευχαριστα στην αισθηση! Χειλη για φιλημα!

- Δε χρειαζεται μολυβι χειλιων για να δειχνει υπεροχο! Τελειο ετσι; το ειπα ηδη...δε φοραω πολλα επανω μου και το γεγονος οτι δε χρειαζομαι εξτρα ενα μολυβι για σχημα, ειναι απλα ανεπαληπτο! 

- Η τιμη του.. με μολις λιγοτερο απο 3€ ενα υπεροχο κραγιον! Τι άλλο θελουμε;


What I didn't like:
I expected one thing to be better but maybe that's a personal preference. I eat my lipsticks, I leave them on my coffee cup and in general I play with my lips, so after two hours the lipstick was gone. I had to put on more. Of course, if you are one of those calm persons and respect your lipstick then it will last longer.

Τι δε μου αρεσε:
- Βασικα ενα πραγμα περιμενα καλυτερο αλλα και πάλι ειναι θεμα ανθρωπου. Τρωω τα κραγιον, τα αφηνω πανω σην κουπα του καφε και γενικα παιζω με τα χειλια μου....οποτε στο 2ωρο το κραγιον δεν υπηρχε. Επρεπε να αναναιωσω. Βεβαια αν ειστε απο εκεινες που ειναι "ηρεμες" και σεβονται το κραγιον τους, τοτε σιγουρα θα κρατησει περισσοτερο!

Since the sun has finally decided to shine, this lipstick is just perfect for the season. Use it with your everyday outfit in the office just with your favorite BB creme and just mascara or for a night out with gold, brown or pink eye shadow!


 Μια και επιτέλους ο καιρος αποφασισε να γινει πιο ηλιολουστος το κραγιον αυτο ειναι απλα ιδανικο και γι αυτη την εποχη. Συνδυαστε το για πρωινο ντυσιμο στο γραφειο απλα με την αγαπημενη σας ΒΒ κρεμα και μονο μασκαρα ή για μια πιο εντυπωσιακη βραδινη εξοδο με εντονη σκια σε χρυση ή καφε ή ροζ αποχρωση!



           mats mouts
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin