Newbies !!!!!


I am in crazy mood...yeap...and I haven't even started to unpack my Summer clothes. I am full of Spring feelings and I feel more "free", if you know what I mean. No more dark colors, no more "heavy" cozy cloths...give me colors and sneakers and fun boho accessories and... feeling girly again, with polka dots or bohemian jewels! And this is my latest gift! A long necklace with a Tsarouhi rustic shoe from Mcs Jewellery! My friends were fun at me, but I am crazy enough to wear it and more crazy to wear it more and more and...I love it! And guess what...they loved it too! Thank you Christine!

Έχω τρελη διάθεση... ω ναι...και ακομα δεν έχω ξεκινησει να βγαζω από τις ντουλάπες τα καλοκαιρινα ρουχα. Είμαι γεματη ανοιξιάτικα συναισθηματα και νοιώθω πιο "ελευθερη" αν καταλαβαινετε τι λεω. Οχι άλλο σκουρα χρωματα, όχι άλλα βαρθυα και ζεστα ρούχα...δωσε μου χρωμα και αθλητικα παπουτσακια και χρωματιστα boho αξεσουαρ...νοιωθω κοριτσι και πάλι, ειτε με πουα είτε με bohemian κοσμηματακια! Και αυτό ειναι ένα από τα τελευταια δωρακια που έλαβα! Ένα μακρυ κολιέ με ένα ασημένιο Τσαρούχι από το Mcs Jewellery! Οι φίλοι μου στην αρχη μου έκαναν πλάκα, αλλά εγω είμαι αρκετα τρελούτσικη για να το φοράω και να το ξαναφοράω και να το εχω  λατρεψει!  Και μαντεψτε...το αγαπησαν και αυτοί!  Σε ευχαριστω πολύ Χριστινα!



And since we are in the middle of Spring, birds and mushrooms are necessary. If these are small ceramic creations from my friend Dimitra from DecorAsylum, they are even more beautiful! A great gift that I already have it on my fireplace just to admire them and to remind me that Spring is here, even if the weather is cloudy! Thank you Dimitra!

Και μια και είμαστε πλέον στα μεσα της Άνοιξης, πουλακια και μανιταρακια επιβάλλονται. Εαν αυτα ειναι μικρα γλυκουλικα κεραμικα από τα χερια της φιλης μου Δημητρας από το DecorAsylum, είναι ακόμα πιο όμορφα! Ένα καταπληκτικό δώρο που ήδη εχει βρει τη θεση του πάνω στο τζακι μου για να τα θαυμαζω και για να μου υπενθυμιζουν συνεχως ότι η Άνοιξη ειναι εδω, ακομα και αν ο καιρος ειναι συννεφιασμενος! Σε ευχαριστω πολύ Δημητρούλα!


What I love in handmade creations is that they are infinite! For example you can use a beautiful leather scrap to craft a jewel or a keyholder or a coin purse...like this one that my great friend Maro from Akamatra made for me. The purse was not empty...nop...there were a pair of silver adorable cute bow earrings and a gorgeous grey cord bracelet! I love them and I wear them all the time!!! Thank you Maro!

Κάτι που λατρευω με το χειροποιητο είναι ότι οι δημιουργίες τους έιναι ατελειωτες! Για παράδειγμα, με ένα υπέροχο κομμάτι δερμα μπορείς να φτιάξεις κοσμημα ή μπρελοκ ή πουγκι για τα κερματα... σαςν και αυτό που μου εφτιαξε η φιλεναδα μου η Μαρω από την Ακαματρα! Το πουγκακι δεν ήταν όμως άδειο...οχι...είχε μέσα ένα ζευγαρι υπεροχα γλυκουλια ασημενια σκουλαρικια φιουγκους και ένα καταπληκτικο βραχιολι σε γκρι αποχρωσεις με ένα απίστευτο κορδονι. Τα λατρευω και τα φοραω συνεχως!!!! Σε ευχαριστω πολύ Ακαματρινι!


About EfZin now... you already know that Dimitra was behind my new blog banner and I thank her for this imagination! I have decided to use this banner for my etsy shop also , so another great frined helped me to create beautiful cards and wishing cards and instructions about the jewels. The colors are the same, the motive is the same...this is me after all. Thank you Ada for your help! My new cards are just adorable!

Σχετικα με το Ευ Ζην τωρα... γνωρίζετε ήδη ότι η Δημητρα ήταν πίσω από το νέο μου λογοτυπο για το blog και την ευχαριστω θερμα για τη δημιουργια αυτη! Αποφάσισα λοιπόν να το χρησιμοποιησω και στο μαγαζακι μου, οπότε μια άλλη αγαπημένη φίλη με βοηθησε να συνθεσουμε καρτες, ευχετήριες κάρτες και φυλλο με οδηγιες πως να συμεπριφερομαστε στα κοσμηματα μας. Τα χρωματα παραμενουν τα ίδια, το μοτιβο είναι το ίδιο...αλλωστε όλο αυτό αντιπροσωπεύει εμενα. Σε ευχαριστω πάρα πολύ Άντα για τη βοηθεια σου! Οι νεες μου καρτούλες είναι πολύ γλύκα!



And what about creations? Not many jewel I have to admit but many embroidery wooden hoops like my pink one with the rabbit. But I will not show them in this post... I am still crafting them. Only one necklace in boho style. Blue and White ( Greek Summer Time) with turquoise chain, beads and a small dream catcher at the end... available also in bright green really soon.

Και τι έκανα από δημιουργίες; Όχι πολλά κοσμηματα πρέπει να παραδεχτω, αλλά κεντημένα τελαράκια όπως αυτό με το ροζ λαγουδακι μου. Αλλά δε θα σας τα δειξω σε αυτη την αναρτηση...ακομα δημιουργω. Μόνο ένα κολιέ σε boho στυλ. Μπλε και Λευκο (Ελληνικό Καλοκαιρακι) με τυρκουαζ αλυσιδα, χαντρες και μία μικρη ονειροπαγιδα... διαθέσιμο σύντομα και σε λαχανι.


So...what is new for you this week????
Λοιπόν...τι νέο έχετε εσεις αυτη την εβδομαδα;;;



          mats mouts
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin