Sea-foam Baby!!!!

1. Sunglasses 2.Shirt 3. Beach Photo
4.Bed Cover 5.Sachets 6.Toy 7. Bracelet

I know...I have to prepare coffee break for today but I couldn't resist to create a small collection with one of my favorite colors. And since today I have it in my outfit...I would like to share it with you...not the outfit, but the color. Sea foam! Something from the sea...you know...this amazing color from exotic beaches...something between aqua blue and turquoise with pastel green shades on it! I know it is only April, but I already dream of my Summer vacation or at least how to spend a few moments by the sea. I am a girl from island, remember? I have sea "inside" me! And sometimes I feel like a mermaid...because of the color again, not because of my outfit! hahahahaha

Ξερω ξέρω...θα έπρεπε να ετοιμάζομαι για τον καφεδακο μας, αλλά δε μπορουσα με τιποτα να αντισταθω σε μια μικρη συλλογη με αντικειμενα με ενα απο τα λατρεμενα μου χρωματα. Και μια και σημερα το εχω και στο ντυσιμο μου, ήθελα να το μοιραστω μαζι σας...όχι το ντυσιμο...το χρωμα. Sea Foam! Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω καν πως λέγεται στα ελληνικα...κάτι από τη θάλασσα..ξέρετε...αυτό το εκπληκτικο χρώμα που έχουν οι εξωτικές παραλίες...κάτι μεταξύ aqua μπλε και τυρκουαζ με πράσινες αποχρωσεις! Το γνωρίζω ότι είναι μόνο Απρίλιος, αλλά απο τώρα ονειρευομαι τις καλοκαιρινες μου διακοπες ή τουλάχιστον πώς μπορω να βρεθω εστω και για λίγο δίπλα στη θάλασσα. Είμαι νησιωτικα, μην το ξεχνάμε. Έχω τη θάλασσα "μεσα" μου! Και μερικές φορές νοιωθω και σαν γοργόνα...λόγω χρώματος και πάλι...όχι λόγω ντυσίματος! χαχαχαχαχα


Have a great full of color new day my friends...and get ready for the coffee in a while!

Να έχετε μία εκπληκτική και γεμάτη χρώμα νεα ημέρα φίλες μου...και ετοιμαστείτε και για το καφεδάκι μας σε λίγο!



mats mouts
post signature


P.S With this moodboard I participate into the weekly link party from caseperlatesta !

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin