For my Princess!!!!

1. Chocolate Caramel Fudge 2. Hair Clips 3. Olaf 4.Elsa 5.Flower Headband
6. Nutella Cupcakes 7. Chocolate Dessert 8. Princess Dress 9. Hamburger

Today is my princess Name Day!!! Yes…she has one, even thought her name is not a common one! So my collection today is full of her favorite things! Frozen film and especially Princess Elsa and snowman Olaf and of course chocolate and burger! And I am lucky to have great food bloggers friends, because I can taste their recipes too! Try them, you will be thrilled! And the dress? Oh yes…I forgot about it… well actually during Carnival period I took for her the dress of Elsa from Frozen. Carnival is ended but the dress is still in action! She adores to wear it and to wear her favorite hair clips and the flower headband (all together!!!) and to dance and sing the song from the film…in English! Yea ok…now you can laugh! I cannot understand what she says (not English of course) but she enjoys it and I do! So my best wishes for you my princess!!! You make my world more beautiful!!!

Σήμερα γιορτάζει η πριγκίπισσα μου!!!! Ω ναι… έχει γιορτή αν και το όνομα της δεν είναι συνηθισμένο! Οπότε για τη συλλογή μου επέλεξα πράγματα που λατρεύει! Το έργο «Ψυχρά και Ανάποδα» και πιο συγκεκριμένα την πριγκίπισσα Έλσα και τον χιονάνθρωπο Ολαφ και φυσικά σοκολάτες και μπέργκερ! Είμαι τυχερή που έχω blog φίλες που μαγειρεύουν απίστευτα γιατί πολύ απλά δοκιμάζω και απολαμβάνω τις συνταγές τους και μερικές που εχω ήδη δοκιμασει, τις μοιράζομαι μαζι σας. Δοκιμάστε τις και θα ενθουσιαστειτε! Και το φόρεμα; Ω ναι…το ξέχασα αυτό… λοιπόν βασικά τις Απόκριες της πήρα μια στολή Έλσα. Οι Απόκριες τελείωσαν όμως το φουστάνι ακόμα το χρησιμοποιούμε! Λατρευει να το φοράει και να στολίζει τα μαλλια της με τα πιαστρακια και τη λουλουδατη στεκα της (όλα μαζι!!!) και να χορευει και να τραγουδα το τραγούδι από την ταινια… στα Αγγλικα! Οκ, μπορείτε να γελάσετε! Δεν καταλαβαίνω βεβαια τι λέει (παντως όχι Αγγλικά!) αλλά το διασκεδάζει τόσο πολύ και το ιδιο και εγω ! Τις καλύτερες ευχες μου πριγκιπισσά μου! Μου ομόρφυνες τον κόσμο μου!


mats mouts
post signature

P.S With this moodboard I participate into the weekly link party from caseperlatesta !

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin