Instagram Project : Sweet Bites!!!!


Sometimes you just need a tiny but full of sugar bite...or something sweet...or something with color..but full of chocolate. The problem is that lately I have quite a few moments that I desperately need to taste something yummy!!! From small tiny candies....

Υπάρχουν φορές που απλά θέλεις μια μικρουτσικη αλλα πολλή γλυκιά μπουκίτσα... ή τελος πάντων κάτι γλυκό... ή κάτι χρωματιστό, αλλά γεμάτο με σοκολάτα. Το πρόβλημα βέβαια είναι ότι τελευταία αυτές οι στιγμές εμφανίζονται συχνά και ζητάω απεγνωσμένα κάτι νοστιμο!!!! Από μικρές καραμελένιες λιχουδιες...



to small bites with lemon! White Chocolate Fudges with cookies and lemon...and if you wish to check this recipe, just visit Katerina's blog and try it!

μέχρι και μικρές μπουκιες με λεμόνι! Λευκή Σοκολάτα με Μπισκότο και Λεμόνι σε μικρές μπουκίτσες... που μπορείτε να δειτε τη συνταγή στο blog της Κατερίνας...δοκιμάστε τα!


The other problem is that every friend and of course my brother, know that I am chocolate addicted and they bring me delicious gifts! My beloved brother got me a few days ago my favorite caramel and orange chocolates from a great patisserie in Ioannina city... yes, you guess correct, we used to "visit" this store with my hubby when we were at the univercity in Ioannina many years ago. So everytime any friend is going for a trip to Ioannina, I am really lucky to get a small box with chocolate from Nousia!!!! I love them!!!!!

Το άλλο πρόβλημα είναι ότι κάθε φίλος και φυσικά ο αδελφός μου, ξέρουν ότι ειμαι εθισμένη στη σοκολάτα οπότε μου φέρνουν συνέχεια πεντανόστιμα δώρα! Ο αγαπημένος μου αδελφός λοιπόν, πριν λίγες ημέρες μου έφερε το αγαπημένο μου γλυκό με καραμέλα, πορτοκάλι και σοκολάτα από το λατρεμένο μου ζαχαροπλαστείο στα Ιωάννινα... ω ναι, καλα μαντεψατε... του κάναμε συχνές επισκέψεις με τον καλό μου όσο ήμασταν φοιτητές στα Ιωάννινα, καμποσα χρονια πριν. Οπότε κάθε φορά που κάποιος πάει ταξιδάκι στην Ηπειρο, είμαι τυχερούλα που λαμβάνω ένα κουτακι με σοκολάτες από τον Νουσια!!!! Τις λατρεύω!!!!


This period my princess loves Hero 6, the animation and especially Baymax! Have you checked this film? It is actually really nice and I also like it a lot. So, I tried to cook for her Baymax Milk Bread full with Chocolate (recipe is from here)! Ok... I have to try it more next time, but at least she adored them and of course tasted them all!!!! This is a great gift to me...her smile!

Την περίοδο αυτή η πριγκιπισσά μου έχει πορωθεί με μια ταινια κινουμένων σχεδίων το Hero 6 και πιο πολύ με το ρομποτάκι Baymax! Αλήθεια, την εχετε δει την ταινια αυτη; Είναι πολλή καλή και την απολαμβάνω και εγω. Οπότε λοιπόν ετοιμασα μικρη έκπληξη και μαγείρεψα Ψωμί με Γάλα και Σοκολάτα με τη μορφη του Baymax βεβαια ( η συνταγή απο εδώ) ! Εντάξει... πρέπει να προσπαθησω περισσότερο να τον πετυχω την επόμενη φορά, αλλά τουλάχιστον τα λάτρεψε η μικρη και φυσικά τα έφαγε όλα!!! Το χαμόγελό της, το καλυτερο δωρο για μενα!


I am lucky to live in a place in Athens that is full of trees and especially Bitter Oranges! I adore them!!!! Actually their aroma reminds me my grandmother! Every year my grandmother preparing Sweet Bitter Oranges...do you know this dessert? And I was lucky that my brother did not like it at all...so I got them for myself only! In the latest walk we had with the kids, I collected many small bitter oranges, I got in internet the recipe to make the sweet and know...I am still preparing it! Hopefully it will be ready this weekend!!!!!! Cross fingers....

Νοιώθω τυχερή που ζω σε μία περιοχη της Αθηνάς που έχει παρα πολλά δέντρα και μάλιστα Νερατζιες! Τις λατρευω!!! Βασικά το άρωμα τους μου θυμίζει πολύ τη γιαγια μου! Κάθε χρόνο η γιαγιά μου ετοίμαζε γλυκο νερατζάκι...φανταζομαι το ξερετε το γλυκο αυτο. Και φυσικά ήμουν για άλλη μια φορά τυχερή που δεν άρεσε στον αδελφό μου, οπότε το είχα όλο μονο για μένα! Στον τελευταιο μας λοιπόν περίπατο με τα μικρα, μαζεψαμε μικρα πράσινα νεράτζια, βρήκα συνταγη μέσα από το internet και τώρα είμαι στη διαδικασία ετοιμασίας τους! Ευελπιστώ ότι μέσα στο σαββατοκύριακο θα είναι έτοιμα! Το ευχομαι...

@topetrinospitaki
 And what about you my friends? Once more I am really happy and proud to share with you my creations and I adore your pictures wearing them! My models for this week are Georgia and Demitra and I love their photos! Thank you girls!!!!

Και τι γίνεται με τις φίλες; Για άλλη μια φορά είμαι πολλή χαρούμενη και υπερήφανη να μοιραστώ μαζι σας φωτογραφίες από εσας με τα κοσμηματάκια μου. Τα μοντέλα μου αυτη τη βδομάδα ήταν η Γεωργία και η Δημητρα και λατρευω τις φωτογραφίες τους. Σας ευχαριστώ κούκλες!!!

@DemitraPsyhoyiou

So...what are you chocolate addicted? What is your favorite sweet bite????

Λοιπόν... εσεις είστε εθισμένες στη σοκολάτα; Ποια είναι η αγαπημένη σας λιχουδια;;;


Have a wonderful day and do not forget to follow EfZin on Instagram for more sweet bites!


mats mouts


post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin