Handmade Love : Stekia Pantou


Every special moment in my life is connected with the aroma and the color of a good wine! Pink champagne in my graduation, red Cabernet Sauvignon when my hubby proposed me, my favorite moschofilero on my wedding and white athiri on my kids baptisms... color and aroma! And for Christmas a red full of spices wine is a must have drink, to add warmth on my house and in my body! I have to confess, I adore wine, the good wine as I get it... not necessarily the expensive wine, but the wine that is according to my tastes and full of memories!

Τις  σημαντικότερες στιγμές της ζωής μου, τις έχω συνδυάσει με το άρωμα και το χρώμα ενός καλού κρασιού! Ροζέ ημιαφρώδες στην αποφοίτηση μου, κόκκινο Cabernet Sauvignon όταν έγινε η πρόταση γάμου, αγαπημένο μοσχοφίλερο στο γάμο μου και λευκό Αθήρι στις βαπτίσεις των παιδιών… χρώμα και άρωμα! Και τώρα τα Χριστούγεννα κόκκινο αρωματικό με πολλά πολλά μπαχάρια, για να γεμίζει «ζεστασιά» το σπίτι και το σώμα! Έχω μία τρέλα με το κρασί, με το καλό κρασί όπως αυτό το καταλαβαίνω εγω… όχι απαραίτητα το ακριβό, αλλά αυτό που είναι στις γεύσεις μου και που είναι γεμάτο αναμνήσεις!



No, I do not drink a lot, but I like enjoy a glass of wine, especially the night after having a really full day. Fireplace, wine, good company and I relax a lot. And I do not know if I have share it with you, but I really want to have an excursion in a winery. To have the chance to meet the wine from the begin of its creation... to admire its maturation and to finally enjoy this divine drink!

Όχι δεν πίνω πολύ, απλά μου αρεσει που και που να απολαμβάνω ένα ποτηράκι, ειδικά μετά την κούραση της ημέρας. Τζάκι, κρασάκι, καλή παρέα και η χαλάρωση έρχεται. Και δεν ξέρω αν σας το έχω πεί, αλλά μία από τις εκδρομές που θέλω να κάνω είναι να πάω σε ένα οινοποιείο…. Να γνωρίσεις το κρασί από την αρχή της δημιουργίας του… να δεις την ωρίμανση του και τελικά να απολαύσεις το θεικο αυτό ποτο! 


This exactly "aroma" express the jewels from "Stekia Pantou"! Special and unique jewels with recycled materials! Cork and paper are combined beautifully with tiny beads and with a lot of fantasy. Accessories with a style that will never go unnoticed... and of course jewels with a secret history... who knows in which wine bottle was the cork that you wear as a pendant or in which magazine was the paper you have in your earrings... mystery and fantasy!

Αυτό ακριβώς το ‘άρωμα’ εκφράζουν τα Στέκια Παντού! Ιδιαίτερα και πρωτότυπα κοσμήματα με πλήρως ανακυκλωμένα υλικά! Ο φελλός και το χαρτί συνδυάζονται πανέμορφα με μικροσκοπικές χοντρούλες και πολύ φαντασία. Κοσμήματα με στυλ που σίγουρα δεν περνάνε απαρατήρητα… και φυσικά κοσμήματα με κρυφη ιστορία… γιατί ποιος ξέρει ο φελλός που φοράς στο λαιμό τι κρασάκι φύλαγε πριν και το χαρτί στα σκουλαρίκια σου από ποιο περιοδικό έφυγε… μυστήριο και φαντασία!


 *****************
Eίμαι η Ιωάννα και μένω στην Θεσσαλονίκη. Περνάω χαντρες στο σχοινί τα τελευταία 5 χρόνια. Η φαντασία μου με οδηγεί, και διαλέγω να μην κάνω κάτι συνηθισμένο. Το ανακυκλωμένο χαρτί, ο ελληνικός φελλός κρασιού και τα κουμπιά είναι τα βασικά μου υλικά.  Όλα μου τα κοσμήματα γίνονται μόνο μια φορά και τα έχει μόνο ένας. Φυσικά δεν είναι μαζικής παραγωγής και θα τα χαρείς με τις ατέλειες του χειροποίητου. 


Kίτρινο... σημαίνει τις πιο λαμπερές μου σκέψεις, το χρώμα που μου φτιάχνει την διάθεση, η απόχρωση που θα ζωντανέψει τις δημιουργίες μου σαν φόντο, και κυρίως το χρώμα που μέσα του βλέπω την καλύτερη πλευρά μου ώστε να δημιουργήσω. 


Aγάπη για το χειροποίητο είναι να κρατάω σε λίγα κομμάτια την φαντασία ενός ανθρώπου που έκανε την σκέψη του αντικείμενο για όσους εκτιμούν την ποιότητα και όχι την ποσότητα. χαίρομαι να βλέπω νέα άτομα που στον εαυτό μου, με κάνουν να βλέπω οτι αξίζει να στηρίξω τα όνειρα ενός νέου. 

***************


I found it... the cork in the last pendant was in a bottle with red wine... now close you eyes, wear the necklace and try to get the aroma in the air... 

Το βρήκα.... ο φελλός στο κολιέ το τελευταιο έκανε παρέα με κόκκινο κρασι... τώρα κλείσε τα μάτια σου, φόρα το κολιέ και προσπάθησε να "πιάσεις" το άρωμα του στον αερα...


 You can find "Stekia Pantou" in 
blog: stekiapantou
instagram : stekiapantou
facebook: stekiapantou



mats mouts
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin