New camera in town... and a huge smile!!!!


I have always wanted to do this... and not only the buttons and their use in jewels... I always wanted a dslr photo camera!!!! and guess.... I got it!!!! I am sooooooo happy! Finally after many years (well I think I am really patient person) I managed to make a gift to myself! It was about time, to do something for me. Not a day in spa, not a trip, not to go out with girlfriends....but a new photo camera! Am I crazy or what? So as you may guess, the past days I try to learn it and of course to spend from my "free" time in order to take pictures. I want to share them with you, my first pictures with my button jewels!!!

Πάντα ήθελα να το κάνω αυτό... και δεν εννοω μονο τα κουμπάκια μου πανω σε κοσμηματακια... πάντα ήθελα να πάρω μια dslr φωτογραφικη μηχανη!!!! Και μαντέψτε... τα κατάφερα!!!! Είμαι τοοοοοοσο πολλή χαρούμενη! Επιτέλους μετά από αρκετά χρόνια (τελικά έχω μεγάλη υπομονη) κατάφερα να κάνω ένα δώρο στον ευατο μου! Ήταν βασικά καιρός να κάνω κάτι που θέλω. Όχι να πάω σε σπα, ούτε εκδρομή, ούτε να βγω έξω με φίλες... αλλά μία νέα κάμερα! Είμαι τρελή ετσι; Οπότε όπως καταλαβαίνετε τις τελευταιες μέρες ξόδευα τον "ελευθερο" μου χρόνο να προσπαθώ να μάθω τη φωτογραφική μου μηχανη. Και θέλω να τις μοιραστω μαζι σας, τις πρώτες μου φωτογραφίες με τα κουμποκοσμηματακια μου! 





I know I have too many things to learn, so any advice is more than welcome. But I have to confess that since I became a mother, I always forget myself and there are many times that I wish to do something for me, to spend money for me, to make a gift to myself and I always tying to forget it! And now was the greatest opportunity ( I have to thank my friend Maro for this) and I grab it! And I am so happy!

Ξέρω βέβεια ότι έχω πολλά ακόμα να μάθω, οπότε κάθε συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη. Αλλά πρέπει να ομολογήσω ότι από τη στιγμή που έγινα μαμα έχω ξεχασει πως ειναι να θυμάσαι και εσένα που και που, να κάνεις κάτι που να σου αρεσει πολύ, να ξοδέψεις χρήματα για σενα, να αγοράσεις ένα δωρο για τον εαυτο σου...και πάντα προσπαθούσα επίτηδες να το ξεχναω αυτο! Αλλά τώρα ήταν μια πολλή καλή ευκαιρία ( και πρέπει να ευχαριστήσω τη φιλενάδα μου τη Μαρω γι αυτο) και την άρπαξα! Και είμαι τοσο χαρούμενη!


So... what do you think???? What is the last gift you have done to yourself?


mats mouts
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin