Fresh Cucumber for our face!!!


Γιαουρτάκι αγαπημένο! Και τελικά δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο ακόμα και στη περιποίηση του προσώπου  μας! Μία νέα αγαπημένη πρωινή συνήθεια... κρεμούλα χειροποίητη με αγγουράκι και όχι μόνο!



Μετά τα σαπουνάκια της που έχω ήδη αγαπήσει πάρα πολύ, η Δέσποινα ήρθε και παλι να με εκπλήξει με μία καταπληκτική κρέμα! Και ειλικρινά είναι μία νέα αγαπημένη συνήθεια που δεν ξεχνάω ποτέ, μια και μέχρι τώρα ήμουν (το ομολογώ) πολύ ξεχασιάρα σε ότι αφορούσε την περιποίηση του προσώπου μου...δυστυχως δηλαδή γιατί αυτό έχει άσχημες επιπτώσεις τελικά.


Παρέλαβα την κρέμα μέσα στο Καλοκαίρι και η πρώτη συμβουλή της Δέσποινας ήταν να την έχω στο ψυγείο, για να διατηρηθεί χωρίς κανένα πρόβλημα μια και είναι άκρως χειροποίητη και με αγνά υλικά. Αλλά ως περίεργη που είμαι, τη δοκίμασα και μερικές μέρες εκτός ψυγείου και δεν επάθε απολύτως τίποτα! Παρέμεινε το ίδιο αρωματική και με το ίδιο χρώμα και υφη! 

Τι λάτρεψα; πολλά! Καταρχήν το άρωμά της αφού η δροσιά του αγγουριου συνδυάστηκε απόλυτα με τη λεβάντα και την έκανε ακόμα πιο Καλοκαιρινή! Είναι πάρα πολύ ενυδατική (οφείλεται βέβαια αυτό και στο αμυγδαλέλαιο , στο jojoba oil και στο ελαιόλαδο που έχει)  και οφείλω να πω ότι μετά από χρήση σχεδών 60 ημερών βλέπω και διαφορά στο δέρμα μου, αφού είναι πλέον πιο λαμπερό! Λάτρεψα επίσης ότι δεν αφήνει λιπαρότητα στο δέρμα, αλλά απλώνεται πολύ εύκολα και απορροφάται ακόμα ευκολότερα. Όπως και να έχει λοιπόν, εγώ την αγαπησα! 


Η κρεμούλα μπορεί να ετοιμαστεί από τη Δέσποινα και σε άλλα αρώματα όπως για παράδειγμα σε σανδαλόξυλο και ναι, ορθά το μαντέψατε, είναι η επόμενη επιλογή μου όταν τελειώσω το βαζάκι αυτο... κάτι βέβαια λίγο δύσκολο γιατί έχει αρκετή ποσόστητα μέσα! 

Ανακαλύψτε και εσείς, αν δεν το έχετε κάνει ήδη, τις δημιουργίες της Δέσποινας εδω και θα τις λατρέψετε όπως και εγω! 



mats mouts
post signature

10 comments :

  1. Σε ευχαριστώ πολύ Ζήνα για τις όμορφες φωτογραφίες. Είσαι παραστατικότατη στην περιγραφή. Εξαιρετική!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγω σε ευχαριστω για την κρέμα! ειναι απλά τέλεια :)

      Delete
  2. Σουπερ φαινεται Ζηνάκι μου!!! Ξεχασιάρα είμαι και εγώ οπότε με έπεισες! Φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα μοιαζουμε Κλειω!!! φιλακια

      Delete
  3. Τρελαίνομαι για τέτοια προϊόντα Ζήνα! Πώς μπορούμε να παραγγείλουμε εφόσον μας ενδιαφέρει;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μάγδα μου, μιλας με τη Δεσποινα απευθείας! Χαιρομαι που σου άρεσε και είμαι σίγουρη ότι θα τη λατρέψεις :)

      Delete
  4. Τα χειροποίητα καλλυντικά είναι και πιο αγνά! Και πάνω που μου τελειώνει η κρεμούλα προσώπου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. οντως, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο Ελευθερια! φιλακια

      Delete
    2. Δεσποινα11/14/16, 5:25 PM

      Σας ευχαριστω πολύ για τα καλά σου λόγια!!αν ενδιαφερεστε μπορω να σας στειλω να τη δοκιμάσετε

      Delete
  5. Πρέπει να είναι εξαιρετική κρέμα! Πάντα τα χειροποίητα καλλυντικά είναι τα καλύτερα!

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin