DIY Spring Mason Jar Vases!!!



I have two things to confess! Firstly I am on diet and I am eating lately so much greek yogurt (yummy I have to say!). And secondly, I adore Spring and I always try to have flowers on my home. Now you will ask... so what? Well if you eat so much yogurt and you have so many empty jars, you can easily turn them out to amazing cute vases for your flowers! 

Έχω να εξομολογηθώ δύο πράγματα! Πρώτο, κάνω δίαιτα (για πολλοστή φορά!) οπότε τελευταία εγώ και το γιαουρτάκι έχουμε γίνει οι καλύτεροι φίλοι (αν και ευτυχώς είναι πεντανόστιμο!). Δεύτερον, λατρεύω την Άνοιξη και πάντα προσπαθώ να έχω στο χώρο μου λουλούδια. Τώρα θα μου πείτε, άσχετα αυτά τα δύο, ναι; Αλλά εάν τρως πολλά γιαούρτια και σου μένουν τα βαζάκια, τότε είναι απλά η τέλεια ευκαιρία να τα κάνεις γλυκούλια βάζα για τα λουλούδια σου! Τόσο απλά!



Materials for Fabric Covered Jar Vases:
- Empty Jars
- Fabric
- Pom Pom
- Ribbons 
- Hot Glue
- Scissor for fabrics ( I have used a zig zag scissor)

Υλικά για τα Διακοσμημένα Βάζα
- Άδεια Βαζάκια
- Ύφασμα
- Pom Pom
- Κορδέλες
- Θερμοκόλλα
- Ψαλίδι για υφάσματα (το δικό μου έκοβε ζιγκ ζαγκ)


Crafting should not be difficult always. We can easily create things from old materials or materials that we just love to have by using only our imagination and...glue! And these vases are the perfect example. Easy to craft them, easy to experiment with colors and patterns and so easy to adore them! I have started working on one of them and finally I have done three already and I am planning to have more! 

Το να δημιουργείς δε σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να κάνεις κάτι δύσκολο. Είναι πάρα πολύ εύκολο να χρησιμοποιείς παλιά υλικά ή πράγματα που δε θέλεις να πετάξεις απλά και μόνο με λίγη φαντασία και ... κόλλα! Και αυτά τα μικρά βάζα, είναι το τέλειο παράδειγμα. Εύκολα να τα δημιουργήσεις, εύκολα να πειραματιστείς μαζί τους με τα χρώματα και τα σχέδια και ακόμα πιο εύκολα να τα λατρέψεις! Ξεκίνησα με ένα και τελικά κατέληξα να έχω ετοιμάσει ήδη τρία και να σκέφτομαι και το επόμενο!


The only thing you need is good mood and fabrics and ribbons! So, choose your favorite fabric and measure the length and the width you wish to have in order to cover the jar (all or  part of it). Cut it with a scissor and if you wish to have a beautiful detail, just use a zig zag scissor. Use hot glue and glue it on the jar. 

Το μόνο που ουσιαστικά χρειάζεσαι είναι καλή διάθεση και υφάσματα και κορδέλες! Οπότε ξεκινάμε με το να κόψουμε μία λωρίδα από το ύφασμα της επιλογής μας, σε μήκος και πλάτος τέτοιο ώστε να καλύψουμε πλήρως ή μερικώς το βαζάκι μας. Κόψτε το με ένα ψαλίδι που κάνει ζιγκ ζαγκ για μεγαλύτερη τσαχπινια. Κολλήστε το πάνω στο βαζάκι σας με θερμοκόλλα.


Let's now make it more cute. Use a ribbon (or more) and a pom pom (or beads, dried flowers, buttons...etc) and add them on the jar again with hot glue. The vase is ready!!!! Why I have used hot glue and not white glue??? Because it is easier to remove the fabric from the jar if you change your mind and you wish to use it in a different way!

Ας το κάνουμε ακόμα πιο γλυκούλι. Κορδέλα (ή κορδέλες) και πομ πομ (ή χάντρες, κουμπάκια, αποξηραμένα λουλούδια κτλ) και τα κολλάμε και αυτά με τη κόλλα σιλικόνης. Το βάζο μας είναι έτοιμο!!! Και γιατί χρησιμοποίησα θερμοκόλλα και όχι ατλακόλα;;; Γιατί είναι πιο εύκολο να αφαιρέσουμε το ύφασμα αν τελικά αλλάξουμε γνώμη και θέλουμε πάλι να αλλάξουμε τη διακόσμηση του.



Two tiny vases are already full of flowers and the third one has aroma for home. If you wish to make it also, it is really easy. Just follow the instructions that my friend Dimitra from DecorAsylum has for you. 

Δύο από τα βαζάκια φιλοξενούν ήδη λουλούδια και το τρίτο το χρησιμοποιώ ως αρωματικό χώρου. Εαν θέλετε και εσείς να φτιάξετε το δικό σας, απλά ακολουθείστε τις οδηγίες που μας δίνει η φίλη μου Δήμητρα του DecorAsylum.

 Ok , small vases are ready...what else can I prepare for making my home full od Spring??? Let's see....

Για να δούμε, τα βαζάκια είναι έτοιμα. Τι άλλο να φτιάξω για την Ανοιξιάτικη διακόσμηση μου;;;

So, do you have any jars to transform them to vases????

Εσείς έχετε βαζάκια για να πειραματιστουμε;;;;



Happy Crafting my friends!!!



mats mouts
post signature

24 comments :

  1. χαχχαχαχαχχα κι εγώωωω για πολλοστή φορά σε διατροφή είμαι... τι κακό κι αυτό ρε παιδί μου! Ποια γιαούρτια είναι σε βαζάκια; Γιατί όπως κατάλαβες ζήλεψα με την ιδέα σου και αφού το τρώω που το τρώω ας μου μείνει τουλάχιστον το βαζάκι! Τόοοοοοοσο γλυκούλια, τόσο ανοιξιάτικα! Άντε και στα καλοκαιρινά μας με τυρκουάζ κορδελίτσες και κοχυλάκια!!! Καλό τριήμερο Ζίνα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχαχαχα Χριστινακι ταλαιπωρουμαστε οι γυναικες! χαχαχαχαχα

      Λοιπόν, τα γιαουρτακια λεγονται Βιοτος και ειναι με φρουτακια. Θα τα βρεις σε ολα τα μεγαλα σουπερ μαρκετ!

      Delete
  2. They turned out gorgeous!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am glad you like them! thank you!

      Delete
  3. Πανέμορφα τα ανοιξιάτικα βαζάκια σου, αλλά έχω κι εγώ μία απορία.... τι γιαούρτι είναι αυτό που έχει τέτοιο ωραίο βαζάκι ????? Καλό τριήμερο !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω πολύ Ράνια!!! Τα γιαουρτάκια λέγονται Βιοτος!

      Delete
  4. Έχω άπειρα απο αυτά τα βαζάκια που ειναι ιδανικά για να τα στολισεις με δεκάδες τρόπους! Πολυ όμορφα τα έκανες! Φιλιααααα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω πολύ Σωτηρία μου! Βαλε μπρος τα βαζακια λοιπον...

      Delete
  5. ενταξει... εγιναν φανταστικα!!! πες μας το γιαουρτακι!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχα! Τα γιαούρτια λέγονται Βιορτος κα σίγουρα θα τα βρείτε σε μεγάλο σούπερ μάρκετ!

      Delete
  6. Και εγω και εγω θέλω να μάθω ποια γιαουρτάκια είναι αυτά!!! Τέλεια ιδέα πάντως!!! Τα βαζάκια που μαζεύω εγώ είναι απο μαρμελάδες, μέλι, κλπ τέτοια με καπάκι.
    Σ'ευχαριστούμε για το μοίρασμα Ζήνα:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δημητρούλα όλα τα βαζακια κάνουν. Απλα αυτα επειδη ήταν μικρούτσικα μου πιάνουν λιγότερο χώρο και μπορώ να βάλω περισσότερα! Τα γιαουρτάκια λέγονται Βιοτος!

      Χιλια ευχαριστω!

      Delete
  7. Όμορφα,παιχνιδιάρικα μένα αέρα της Άνοιξης....απλά είναι τέλεια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαιρομαι που σου αρεσαν Μαρακι!!!!

      Delete
  8. Πόσο υπέροχο αυτό το γαλάζιο ύφασμα! Εσύ τελικά θα με πείσεις να βάλω περισσότερο χρώμα στο σπιτικό μας!

    ReplyDelete
    Replies
    1. εμ...για σενα το κανω! Βγαλε το Μαυρο λεμε...ερχεται Ανοιξη!!!

      Delete
  9. Μου αρέσει ο συνδυασμός υφασμάτων και υλικών γενικότερα που έκανες!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ω!!!! χιλια ευχαριστω Μαρακι!!!

      Delete
  10. Κάτι τέτοια μικρά πράγματα μου φτιάχνουν την διάθεση κούκλα. Πολλά φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τελεια!!!! χιλια ευχαριστω!

      Delete
  11. Αχ! Αυτή η δίαιτα!!!Κατάρα πια...!!! Πάντως να σου μένουν βαζάκια και να γίνονται σούπερ διακοσμητικό άνοιξης λέει!!! Λοιπόν επειδή έχω τελευταία ένα θέμα με τα pom pom μου επιτρέπεις να ακολουθήσω το project σου το οποίο είναι πραγματιά τέλειο!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εννοειται!!!!! και ειμαι και πολύ περίεργη τι θα κανεις...περιμενω!!!

      χιλια ευχαριστω :)

      Delete
  12. Πολύ όμορφα!! Ωραία ιδέα να τα κάνω κι εγώ για το τραπεζάκι του σαλονιού που θέλω μια ανοιξιάτικη πινελιά! Φιλιά,καλή συνέχεια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαιρομαι που σου αρεσαν!!!! Καλες δημιουργίες!

      Delete

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin