Olive Pistachio Face Wash by Gaia!


Πρωινή ρουτίνα πριν φύγετε για το γραφείο... και φυσικά βραδινή ρουτίνα πριν κοιμηθούμε! Ναι το ξέρω, άγνωστες λέξεις! Τουλάχιστον για μένα έτσι ήταν, αφού προτιμούσα να ξαπλώσω πέντε λεπτά περισσότερο από το να ασχοληθώ με εμένα! Άλλωστε η κούραση τρελή και πλέον εμφανής και στο πρόσωπό μου! Μέγα λάθος! Ω ναι! Γιατί η καλή διάθεση ξεκινάει όταν κοιταζόμαστε στον καθρέπτη και κακά τα ψέμματα, αν αυτό που αντικρίζουμε δεν το αναγνωρίζουμε, τότε σίγουρα κάτι πρέπει να αλλάξει! Οπότε πέντε λεπτάκια αρκούν για να νοιώσουμε όμορφα ξανά! 



Μία απλή ρουτίνα, αυτό πρέπει να κάνουμε... να μας γίνει μία συνήθεια! Λίγος χρόνος για εμάς και η διάθεση αλλάζει! Αυτό λοιπόν έκανα μόλις ανακάλυψα το Σαπούνι για Καθαρισμό του προσώπου με Φιστίκι και Ελαιόλαδο! Απλά υπέροχο! Άλλωστε τα καλλυντικά από την Gaia είναι από τα αγαπημένα μου! 


Λατρεύω το άρωμα τους, λατρεύω πόσο εύκολα μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις και φυσικά τις τιμές τους! Γιατί κάτι καλό δεν είναι απαραίτητο να είναι και ακριβό! Το συγκεκριμένο σαπουνάκι είναι πλέον καθημερινή συνήθεια! Απλά εφαρμόζουμε μικρή ποσότητα σε βρεγμένο πρόσωπο, κάνουμε ελαφρύ μασάζ και ξεβγάζουμε με αρκετό νερό! Το αποτέλεσμα; καθαρίζει σε βάθος τους πόρους, αφαιρεί τυχόν υπολείμματα μακιγιάζ και ενυδατώνει την επιδερμίδα! Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, μη ξεχνάμε την κρέμα ημέρας μας!


Αν δεν έχετε δοκιμάσει έως τώρα τα προϊόντα από την GAIA, απλά μη καθυστερείτε άλλο! Φυσικά προϊόντα, με απίστευτο άρωμα που είμαι σίγουρη ότι θα λατρέψετε όπως και εγώ


Αλήθεια...ποια είναι η δική σας καθημερινή ρουτίνα;;;;



mats mouts
post signature

4 comments :

  1. Εξαιρετικό λάδι σώματος με υπέροχο άρωμα! Το δοκίμασα και μου άρεσε πάρα πολύ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχουμε τα ίδια γούστα!

      Delete
  2. Πρέπει οπωσδήποτε να το δοκιμάσω...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα το λατρέψεις, είμαι σίγουρη!

      Delete

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin