Coconut Cream Mini Waffle Bites!


Saturday evening, I am with my cozy sleepers and pyjamas and the phone rings... and suddenly, I invite people at home to have a coffee and a chat. Ok, sometimes this is a bad habiit (hahaha) because this time I wanted just to stay at the sofe and do nothing! Instead of that, I got up, prepared coffee and small delicious bites... Coconut Cream Mini Waffle for the Coffee!!!

Σάββατο απόγευμα με τα ζεστά μου παντοφλάκια και τα πυτζαμάκια και χτυπάει τηλέφωνο... και ξαφνικά βρίσκομαι με μία πρόσκληση προς φίλους να έρθουν για καφεδάκι! Εντάξει, το ομολογώ, είναι κακιά συνήθεια καμιά φορά (χαχαχα) ειδικά κάποιες στιγμές που απλά θέλω να λιώσω στον καναπέ! Αλλά αντί γι αυτό, σηκώθηκα να ετοιμάσω καφέ και μικρέ γλυκές μπουκίτσες... Μικρά Βαφλάκια με Κρέμα Καρύδας!


In my childhood this was actually very usual in my home. Our place was always full of friends! My mom and her girlfriends were mostly sitting in the kitchen enjoying coffee and talking about recipes and my father and his friends were usually in our yard preparing  barbeque , while me and my younger friends were in the neighborhood playing with the bicycles or the ball! Amazing happy moments I have to say. So as you can imagine, it is also usual for me to have my friends in my home and do the same things! Almost... because my hubby is not fan of barbeque! 

Σαν παιδί αυτό ήταν σύνηθες στο σπίτι μας. Γενικά ήταν πάντα γεμάτο με κόσμο και φίλους! Η μητέρα μου καθόταν συνήθως στην κουζίνα με τις φιλενάδες της, πίνοντας καφεδάκι και μιλώντας για συνταγές, την ώρα που ο πατέρας μου ήταν στην αυλή με τους δικούς του φίλους να ετοιμάζουν την ψησταριά. Φυσικά εγώ με τους νεότερους φίλους της παρέας, ήμασταν στο δρόμο στη γειτονιά για ποδήλατο και μπάλα!!! Υπέροχες στιγμές! Οπότε, όπως καταλαβαίνετε, το να έχω ένα σπίτι γεμάτο με φίλους, είναι απλά αγαπημένη συνήθεια! Βέβαια, δεν είμαστε όπως τότε, γιατί ο καλός μου βαριέται το ψήσιμο!!


Having a coffee is always a must to taste it with something sweet, a cake for example. This time I was on hurry, but I wanted to prepare something sweet... even tiny bites! The mini Waflle with honey from Tiger Stores, solved my problem! I got them in my last visit to their shop and I was having them hidden from the kids!!! Coconut and cheese cream and we are ready!

Καφεδάκι είναι πάντα συνοδεία με μικρές γλυκές απολαύσεις, όπως ένα κέικ, αλλά αυτή τη φορά είχα στενότητα χρόνου...οπότε μικρές μπουκίτσες ήταν ότι έπρεπε! Το πρόβλημα μου λύθηκε με ένα πακετάκι μίνι Βαφλάκια με Μέλι που είχα πάρει από την τελευταία μου επίσκεψη σε μαγαζί Tiger Stores και που έκρυβα επιμελώς από τα μικρά μου! Καρύδα και Κρέμα Τυριού και είναι έτοιμα!


Ingredients for Yummy Coconut Cream Waffle Bites:

- A package of Mini Honey Waffle from Tiger Stores
- 1 package Cheese Cream
- 2 tsp Coconut Milk
- 1/2 cup Coconut Shavings
4 tsp sugar fine flour

For decor:
- Springles
-  Dark Chocolate

Υλικά για τις Πεντανόστιμες Μπουκίτσες Βάφλας με Κρέμα Καρύδας:

- 1 πακέτο μίνι Βαφλάκια με Μέλι από τα Tiger Stores
- 1 πακέτο Κρέμα τυριού (τύπου Philadelphia)
- 2 κ.σ Γάλα Καρύδας
- 1/2 κούπα Τρίμμα Καρύδας
- 4 κ.σ Ζάχαρη άχνη 

Για τη Διακόσμηση:

- Κας Κας
- Σοκολάτα Κουβερτούρα


Procedure:
In a bowl compine the Cheese Cream with the Coconut Milk, the fine flour sugar and the coconut shavings. Decorate the mini waffle with the Coconut Cream. To make the bites more "cute" just add Springles or Dark Chocolate that you have melted in a ben marrie first! The bites are ready!!! 

Διαδικασία:
Σε ένα μπωλ ανακατεύουμε την κρέμα τυριού με το γάλα καρύδας και προσθέτουμε την άχνη και την τριμμένη καρύδα. Διακοσμούμε την κρέμα πάνω στα βαφλάκια. Για να τα κάνουμε ακόμα πιο "γλυκούλια"  ολοκληρώνουμε τη διακόσμηση με καραμελάκια κας κας ή με λιωμένη (σε μπεν μαρι) σοκολάτα κουβερτούρα! Έτοιμα για φάγωμα!!!


Really, aren't you in love with such easy recipes??? I am fan of them, since I mostly use them when we have a party or in occassions like the one we had this time... last minute invitations to friends for a coffee or tea!!!

Ειλικρινά, δεν απλά λατρεύετε αυτές τις πανεύκολες συνταγές;;; Εγώ πάντως είμαι φανατική και με βγάζουν από δύσκολη θέση κυρίως σε πάρτι και σε καταστάσεις όπως, προσκλήσεις της τελευταίας στιγμής σε φίλους για καφέ ή τσάι!!!



mats mouts
post signature

24 comments :

  1. Τα λάτρεψα και σαν εικόνα αλλά κυρίως σαν εκτέλεση αφού είναι πανεύκολα! Θα το επιχειρήσω λοιπόν! Ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειναι όντως εύκολα Μαράκι και θα ταιριάζουν με τα υπέροχα ροφήματα σου!!!!

      Delete
  2. Αυτά τα βαφλάκια είναι τέλεια! Δεν μπορώ να φανταστώ πόσο νόστιμα θα είναι με την κρέμα τυριού την οποία και λατρεύω! Να έρθω για καφεδάκι;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όποτε θέλεις...δε νομιζω να σε ενοχλεί αν ειμαι με τα παντοφλάκια μου, ετσι;;;;

      Delete
  3. πραγματικα ειναι τελεια αυτα τα βαφλακια!! Και με την κρεμα καρυδας θα ειναι ονειρο!!!

    ReplyDelete
  4. Φαίνονται τόοοσο νόστιμα κι από εμφάνιση σκίζουν! Ασε που είναι εύκολη συνταγή! Την κρατάω για αντίστοιχη περίπτωση! Φιλιάαα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελπίζω να την απολαυσεις! χιλια ευχαριστώ!

      Delete
  5. Παραδόξως αυτά τα βαφλάκια ,μου έχουν ξεφύγει.Αγαπώ πάντως πολύ την καρύδα και το τυρί κρέμα στα γλυκά,έχω και άχνη που κάθεται,οπότε πάμε για δοκιμή της συνταγής!!!Καλημέρα Ζήνα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κακως σου διεφυγαν...βεβαια παθαινεις ότι και εγω! δεν κοιτάς τα φαγώσιμα εκεί μεσα! χαχαχα

      φιλακια κούκλα

      Delete
  6. Μιαμ μιαμ! Λατρεύω καρύδα και η ιδέα όντως εύκολη, γρήγορη κ πεντανόστιμη! Thankss!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλές δημιουργίες λοιπόν!!!!

      Delete
  7. Φτιάξε καφέ και έρχομαι, Ζήνα μου. Θέλω βαφλάκια! Χα, χα! Πεντανόστιμα φαίνονται, φίλη μου. Ευχαριστούμε για την ιδέα και τη συνταγή!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελα, έλα! Σε περιμένω!!!

      Delete
  8. Υπέροχη πρόταση σερβιρίσματος Ζήνα μου! Η κρέμα καρύδας πρέπει να είναι πεντανόστιμη! Ευχαριστούμε για την ιδέα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειναι όντως! Και μπορούμε να την απολαύσουμε και σε κεικ!

      Χιλια ευχαριστω!

      Delete
  9. είναι που είναι από μόνα τους αυτά τα βαφλάκια μπουκιά και συχώριο...εσύ τα αποτελείωσες κορίτσι μου!
    καλά να περνάτε πάντα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα όντως είναι απίστευτα! και με κρέμα ακόμα καλύτερα!
      χίλια ευχαριστω!!!!

      Delete
  10. Νομίζω ότι οι εικόνες δίνουν το πόσο πραγματικά νόστιμα και επιτυχημένα είναι τα βαφλάκια ...

    ReplyDelete
  11. Φαίνονται πεντανόστιμα... και φυσικά πανεύκολα! Θα δοκιμαστούν άμεσα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. H συγκεκριμένη κρέμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα και σε cupcakes Κλειω μου! καλές δοκιμές :)

      Delete
  12. Τί τέλεια ιδέα!!! Πανεύκολη και εντυπωσιακή!!! Τα βαφλάκια αυτά είναι τα αγαπημένα του καλού μου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγιναν και τα δικά μας λοιπόν! χαχαχα
      χίλια ευχαριστω!

      Delete

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin