Sunday's Photo : Moments for Myself




I am coffee addicted...I love everyhting about coffee...its aroma, its taste, the time to prepare it...but mostly the time to enjoy it alone or with friends. It is my 20min for myself. Everyday I do try to have these minutes! I prepare a coffee and sit by myself to enjoy it. 20mins are enough to charge my batteries, to empty my mind, to re-organize my time, to schedule my jobs. But for these 20mins I do not want to hear anything or anyone else, its my personal time. And when I have more free time to spend, it is wonderful to have another cup of coffee with beloved friends. To discuss with them, to laugh, to smile, to create unforgetable moments!
Είμαι εθισμένη στον καφε...αγαπώ οτιδηποτε σχετικά με τον καφε...το άρωμα του, τη γευση του, το χρονο προετοιμασιας του, να τον απολαμβανω μονη ή με τους φιλους μου. Είναι τα 20λεπτά με τον εαυτό μου. Καθημερινά προσπαθώ να έχω αυτο το χρόνο! Ετοιμάζω καφεδάκι και κάθομαι μόνη μου να τον απολαύσω. 20λεπτά είναι αρκετά για να γεμίσουν οι μπαταρίες, να αδειάσει το μυαλό, να ξανα οργανώσω τον χρόνο μου και να προετοιμαστώ για τις δουλειες που πρέπει να κάνω. Αλλά γι αυτά τα 20λεπτά δε θέλω να ακούσω τίποτα και κανέναν, είναι ο προσωπικός μου χρόνος. Και φυσικά όταν περισσότερο ελεύθερο χρόνο, είναι υπέροχο να τον περνάς με αγαπημένους φίλους. Να συζητάς μαζί τους, να γελάς, να χαμογελάς, να δημιουργείς στιγμές που θα θυμάσαι!

So grab a cup of coffee and make your day! Happy Sunday!
Οπότε ετοιμάστε ένα καφεδάκι και φτιάξτε τη μέρα σας! Καλή Κυριακή!


      mats mouts
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin