Instagram Project : Wrap Ideas


I am still on experiments regarding the wrap of EfZin jewels. Every time I have something  new to create and make it as a gift, I have another idea and I do try something different. Then photo shoot them and share them again on  Instagram, in order to see them later and decide what I like best.  New washi tapes, new tiny paper schemas (lately I got also tiny paper punchers with flower and butterfly and castle and a crown!) , new jewelry boxes and my favorite recycle paper small bags which I close them with paper lace! Still I have not decided what to use more, but I guess it is up to the jewel, the person who will receive it and of course due to my mood!

Είμαι ακόμα σε φάση «πειραμάτων» σχετικά με το πώς θα στολίζω τα κοσμηματακια μου. Κάθε φορά που έχω κάτι νέο να φτιάξω και να το ετοιμάσω για δωράκι, έχω και μια νέα ιδέα και δοκιμάζω και κάτι διαφορετικό. Μετά τα φωτογραφίζω και τα ανεβάζω στο Instagram έτσι ώστε να μπορώ να τα δω μετά και να τα μελετήσω με την ησυχία μου. Νέες διακοσμητικές αυτοκόλλητες ταινίες, νέα μικρά σχεσιακά με χαρτί (τελευταία πήρα και μικρούς διακορευτές με λουλούδι, πεταλούδα, κάστρο και στέμμα!) , νέα κουτάκια κοσμημάτων και το αγαπημένο μου σακουλάκι από ανακυκλωμένο χαρτί το οποίο κλείνω με χάρτινη δαντέλα! Ακόμα βεβαία δεν έχω αποφασίσει τι θα χρησιμοποιώ περισσότερο, αλλά υποθέτω ότι έχει να κάνει κάθε φορά με το κόσμημα, με το άτομο που θα το παραλάβει και φυσικά με τη διάθεση μου!


And again I want to thank you for your lovely photos with EfZin creations! I love them and I am really happy that you love them too!!! More to come I hope!


Για άλλη μια φορά θα ήθελα να σας ευχαριστησω για τις υπέροχες φωτογραφίες σας με κοσμηματα ΕυΖην! Τις λατρεύω και είμαι πολλή χαρούμενη που τα αγαπάτε και εσεις! Αναμένω και άλλες , ευχομαι!
@akamatra

@candy

@valeriaxanthaki


Really…what wrap idea do you like best?



          mats mouts
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin