Essense Gel Nail Polish in Purple!!!!


Friday today and I am still in purple mood! What can I say, I love this color! I have prepared a short presentation of the nail polish I use, since I think that you are also in purple mood like I do and since I love my new nail polish…so what is better than share it with you?

Παρασκευή σήμερα και διατηρώ ακόμα τη μωβ διαθεση μου! Τι να πω, λατρευω το χρώμα αυτό! Οπότε ετοίμασα μία μικρη παρουσιαση για το βερνικι νυχιων, μια και νομιζω και εσεις ειστε σε μωβ διαθεση και μια και εγω το εχω λατρεψει... οπότε τι καλυτερο από το να το μοιραστω μαζι σας;


So far when there was a few moments of free time I was trying to get some sleep, but know that the weather is amazing… I cannot sleep and I decided to spend them in order to take care of myself…yes I know, this is awkward! Anyway, I have visited a beauty shop and I spend money (not that many I have to admit) for new cosmetics. And one of them was Gel Nail Polish from Essense in a bright violet purple.

Μέχρι τώρα όταν έχω μερικές στιγμές ελευθερου χρόνου προσπαθούσα να κοιμηθω, αλλά δεν ξέρω μάλλον λόγω του υπεροχου καιρου... δεν μπορω να κοιμηθω πλεον και αποφάσισα να τις σπαταλάω για να προσέξω λίγο τον εαυτο μου... ναι ξέρω, ειναι περιεργο! Τελος πάντων, επισκέφτηκα ένα μαγαζι με καλλυντικα και ξοδεψα χρηματα (βέβαια όχι τοσα πολλά) για καλλυντικα. Και ένα από αυτά ήταν και το Gel Nail Βερνικι της Essense σε ενα φωτεινό βιολετί χρώμα.



Of course I have to admit that this was a huge step for me, since so far the only nail polish I use were in pastel colors and more specifically beige and maybe pink. But I have changed! And now I want more color on me…more colored details….not that much color! So I have  decided to change also my nails. I got this polish because of its color, but when I went back home I was not that sure about my decision! And then I opened it!!!! What an amazing color…so I tried it on one only nail. Amazing! And then on a second one…and now I do not want to take it off from my nails! I love it!!!!!

Φυσικά πρέπει να πω ότι αυτό ήταν ένα τεράστιο άλμα για μένα, μια και τόσο καιρό το μόνο βερνικι που χρησιμοποιούσα ήταν σε απαλές αποχρωσεις και πιο συγκεκριμένα σε μπεζ ή έστω ροζ. Αλλά άλλαξα! Και τώρα θέλω πιο πολύ χρώμα πάνω μου... βασικά χρωματιστες λεπτομέρειες... όχι όλη μεσα στο χρωμα! Έτσι αποφάσισα να αλλάξω και το μανικιουρ μου. Πήρα λοιπόν το βερνικι αυτό λόγω χρώματος, αλλά όταν επέστρεψα σπίτι άρχισα να εχω αμφιβολίες! Και μετα το άνοιξα! Τι απίστευτο χρωμα...οπότε το άπλωσα σε ένα νυχι για αρχη. Τελειο! Και μετα σε ενα δευτερο... και τώρα δε θέλω να το βγαλω από πα΄νω μου! Το λατρευω!!!! 



What I like:
  •   Its color!!! Violet Purple and amazing!
  •   Its price!
  •   It is really easy to apply it on your nails! Imagine that I have done them just before I go to bed, with no proper light and I did it well!
  •   Every time you use it on your nails, the color is even brighter. I have done them tree times and the color is really gorgeous!
  •   It dries really fast.


 Τι μου αρέσει:
  • Το χρώμα του!!!! Βιολετι και καταπληκτικο!
  • Η τιμή του.
  • Απλώνεται πολύ εύκολα! Φανταστείτε ότι εγω τα έβαψα βραδυ πριν τον ύπνο και με ελάχιστο φως και τα κατάφερα!
  • Κάθε φορά που το απλώνεις το χρωμα γινεται όλο και πιο επιβλητικο. Εγω το άπλωσα τρεις φορές και το χρωμα ειναι απιστευτο!
  • Στεγνωνει γρηγορα.


What I didn't like:
  •    Its stable but not that much stable… of course I am not the greatest example of a woman with colored nails. I wear it for three days , without any base and yesterday I was doing the housekeeping…imagine! But when I say stable, I mean that you might have a few failures in the edges after the second day…but of course this is something usual in the dark colored nail polishes.

     Τι δε μου αρεσε:
  • Είναι σταθερο αλλά όχι όσο θα το ήθελα... βεβαια δεν είμαι και ο πλεον καταλληλος άνθρωπος για να εχω χρωματιστα νυχια. Το φοράω ήδη τρεις μέρες, χωρις βάση και εχθες έκανα και νοικοκυριο... φανταστειτε λοιπόν. Αλλά όταν λέω σταθερο, εννοω ότι ίσως να ξεφτισει στις άκρες μετα τη δευτερη μέρα... αλλά φυσικά αυτο ειναι και κάτι συνηθες για τα σκουρα βερνικια.

Now I want to remove it and try another color… after all Essense has too many polishes in truly amazing colors and shades! Summer is near my friends!!!!

Τώρα βεβαια θέλω να το βγάλω και να δοκιμάσω και άλλο χρωμα... έτσι και αλλιώς η Essense έχει απίστευτη ποικιλία και σε χρώματα και σε αποχρώσεις! Το Καλοκαίρι είναι κοντα φίλες μου!!!


What is your favorite color for your nails this period????


Have a great Friday and an amazing weekend!!!!




       Mats mouts 

post signature


PS.  And if you like my Minimal Lilac Statement Ring...then check it here!

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin