Happy New Year!!!!!


Happy New Year my friends! My best 2016 wishes for you and your families!!!! I am back... or at least I think I am back! My first day in office but still my mood is full of holidays! We had great time, away from internet and blogging and crafting. Oh yes... I have done a few creations but they took me days until they are finished! And this year, our cards and gifts and lucky charms were pure handmade and my princess helped me a lot! And what we have done? Let's see...diorama boxes for wishing cards all of them with snow....

Καλή Χρονιά φίλες μου! Τις καλύτερες 2016 ευχές μου για έσας και τις οικογένειες σας!!!! Επέστρεψα.. ή τουλάχιστον έτσι νομιζω! Πρώτη μέρα στο γραφείο και η διαθεση μου παραμένει άκρως σε φάση διακοπων! Περάσαμε υπέροχα, μακρύα από το διαδίκτυο και το blogging και τις δημιουργίες. Ω ναι...  έκανα βέβαια κάποιες κατασκευες αλλά μου έπαιρναν μέρος για να τις ολοκληρώσω! Και φέτος όλες οι κάρτες μας και τα δώρα και τα γουρια ήταν άκρως χειροποιητα και η πριγκιπισσά μου με βοήθησε πολυ! Και τι κάναμε; Για να δούμε... κουτάκια με χιονισμένα τοπία για ευχετήριες κάρτες....




We had a few coffee breaks with my family and it was the first time that I have gone with my princess for shopping therapy! Ok... it was really funny...since she was trying to find clothes for me in my size with Frozen characters and anything with glitter! No, I haven't bought anything with glitter!

Είχαμε μερικούς απολαυστικούς καφέδες με την οικογένεια και για πρώτη φορά πέρασα με την κορη μου χρονο ψωνίζοντας. Εντάξει... είχε πολλή πλάκα αφού η μικρή προσπαθούσε να μου βρει ρουχα στο μέγεθος μου με τους χαρακτήρες από το Frozen ή οτιδήποτε γυαλιστερο. Και όχι, δεν πήρα τίποτα από όλα αυτα!


For the first time our cookies were "dressed" with colors! Yummy Christmas Trees with snowflakes! 

Για πρώτη φορά τα μπισκότα μας ντύθηκαν με χρώμα! Νόστιμα Χριστουγεννιάτικα δεντράκια με χιονονιφάδες!


They have been combined with chocolate bites and they were decorated in small pouches for our little friends! I think, they enjoyed them so much! 

Συνδυάστηκαν με σοκολατένιες μπουκιές και διακοσμήθηκαν σε μικρά πουγκάκια για τους μικρούς μας φίλους! Και νομίζω, τα απόλαυσαν πολυ!



We have done lucky charms and jewels, but I will show them in a later post! Christmas are over, but I have told you, I am still in Christmas mood... cookies anyone???  Hopefully I will organize myself soon...and blogging regularly...and ... ok we will see!

Ετοιμάσαμε γούρια και κοσμηματάκια, αλλά θα σας τα δείξω σε επόμενη ανάρτηση! Τα Χριστούγεννα μπορεί να τελειωσαν, αλλά εγώ ακόμα έχω την ίδια διάθεση... μπισκοτάκι κανείς;;; Ευελπιστω λοιπόν ότι θα οργανωθώ και πάλι και θα γράφω τακτικα και... καλά, θα δουμε!



mats mouts

post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin