Our 2016 Lucky Charms !!!!


Every Christmas one of the challenge I have to deal with is the Lucky Charms of the New Year for my friends houses! And Every year I try to create something that has nothing to do with the charm of the last year! New materials, different colors, maybe a new technique...who knows! The only thing that remains the same is that the charms are totally handmade and full of Love for my beloved friends!

Κάθε Χριστούγεννα μία από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζω είναι τα γουράκια για το νέο έτος για τα σπίτια των φίλων μου! Και κάθε χρόνο προσπαθώ να δημιουργώ κάτι που να ειναι εντελώς διαφορετικό από το γούρι της προηγούμενης χρονιας. Νέα υλικά, διαφορετικά χρώματα, ίσως και με διαφορετική τεχνική... ποιος ξέρει! Το μόνο που παραμένει ίδιο είναι ότι είναι από τα χεράκια μου και γεμάτα με αγαπη!





So after the charms with the cinnamon and the clay stars for 2014 and the tiny houses charms for 2015, this year it was time to use my favorite fabrics and more colors!!! But I couldn't decide if I want something small...or a statement, possible for the wall or for the door! So I have created both. Since the charms were for specific people, I tried to create something different for everyone, totally custom for them according to their taste! And I think they liked them...


Οπότε μετά τα γούρια με κανελα και κεραμικά αστεράκια για το 2014 και τα μικροσκοπικά σπιτάκια μου για το 2015, φέτος ήθελα να χρησιμοποιησω τα αγαπημένα μου υφάσματα και πιο πολλά χρωματα!!! Αλλά δεν μπορούσα να αποφασίσω αν ήθελα κάτι μικρό και διακριτικό ... ή κάτι μεγαλο για τον τοίχο ή την πόρτα. Οπότε δημιουργησα και τα δυο. Άλλωστε τα γουράκια δημιουργήθηκαν για φίλους και σύμφωνα με το γουστο και τις προτιμήσεις τους. Και νομίζω τα αγαπησαν...


To be honest I have created more designs but it was impossible to photoshoot them and  also that I still have a couple in progress for friends that live away from us! 

Για να είμαι ειλικρινής σχεδίασα πολυ περισσότερα σχεδιακια αλλά μου ήταν αδυνατο να τα φωτογραφίσω όλα και φυσικά έχω ακόμε μερικά που δεν τα εχω τελειωσει, για φιλους που μένουν μακρυα. 


Nop...this is not a lucky charm, but the small Christmas trees that my princess made with pine cones and even thought I have tried to create a post about them, I didn't... I preferred to play with them and my kids instead of writing my blog. Maybe next year.... hahahahaha

Όχι... αυτό δεν είναι γουράκι, αλλά τα μικρουλικα Χριστουγεννιάτικα δεντρακια που ετοίμασε η πριγκιπισσά μου με κουκουνάρια και τα οποία όσο και αν ήθελα να τα μοιραστω μαζι σας με κάποια ανάρτηση, δεν το έκανα γιατι τελικά αποφάσισα ότι προτειμούσα να παίξω με τα παιδια από το να γραφω στο blog. Ίσως του χρονου... χαχαχαχαχα



mats mouts
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin